Společnost


Rumble corp. s.r.o.

Počet nahlášených stížností:95
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 9 stížnostech.

#53537Nevrácení peněz za vrácené vadné zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 25 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
03.11.2021, před 3 lety

Vlastimil Thienel

Znění stížnosti

Dne 3.9.2021 jsem koupil aku pilu Brenchie.Zboží nepřišlo kompletní,chyběl náhradní řetěz.U pily se ihned po spuštění povolí nebo spadne řetěz.9.9.2021jsem zboží poslal poštou zpět.12.10.2021 jsem poslal zpět náhradní řetěz,který mezi tím dorazil.Vše dle Pošty doručeno.
Dodnes nemám vrácené peníze.


Produkt

aku ruční pilka Brenchie +náhradní řetěz


Požadované řešení

Vrácení peněz(1380Kč)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.11.2021 11:09, před 3 lety

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo prodávajícím inzerovány, jedná se o vadu. Má-li věc vady, může spotřebitel v daném případě požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.

Pokud byla smlouva uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.11.2021 11:15, před 3 lety

Dobrý den,
náhradní řetěz vám dorazí v dalším balíčku. Posíláme vždy každý produkt v jiném balíčku. Co se týče vrácení peněz, tak dle bankovního výpisu byly peníze již vráceny, můžete se na to podívat?
Děkujeme

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.12.2021 14:17, před 3 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
28.12.2021 19:20, před 3 lety


Vlastimil Thienel

Hodnocení:

Komentář: Díky zásahu dTestu byla záležitost vyřešena.Mám obavy,že bez intervence by stížnost byla stále nevyřešená.Děkuji!