Společnost


FINALTY TARGET MEDIA s.r.o. v likvidaci

Počet nahlášených stížností:375
Z toho za letošní rok:5
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#53539Navýšení ceny zboží za celní poplatek-nesděleno předem, Nedodržení Okamžité vrácení, vrácení peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 3 dny 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.11.2021, před 3 lety

Kateřina Holková

Znění stížnosti

Web Mollio- (bohužel zkušenost, pro příště jsem poučena a vím na co si dát pozor a jakou blbost neudělat) Pokud možnost budu velmi ráda, když se stížnost vyřeší a "firma" mi bude muset peníze vrátit.
Prosím vás tedy o pomoc

Konkrétně Trendy zimní teplá bunda Nero - velikost S

(Cena: bunda 1289, pojištěná zásilka 39, balné 19 = celkem žádali a zaplaceno: 1347) - dále však neinformovali, že budu muset doplatit dalších 231 Kč - za CELNÍ POPLATEK (což jsem musela zaplatit při převzetí balíku na poště) - takže místo 1347, jsem zaplatila 1578 ! - NEINFORMOVALI ZÁKAZNÍKA, ŽE CENA BUDE VYŠŠÍ, A TO O CELNÍ POPLATEK
- Neinformují za jak dlouho bude zboží dodáno. Na dotaz kdy tedy, uvádí, "dodací doba je v rozmezí 10-40 pracovních dní. 95% zásilek dorazí zákazníkům do 14 pracovních dní od doby odeslání..." - ZBOŽÍ MI BYLO DORUČENO 51 DEN
- na webu uvádí - "Skladem 5 ks"(je to matoucí - protože mají uvést skladem u dodavatele, kdyby byla Skladem - nečekám na ni až bude doručena z Číny)
- nebylo mi sděleno, že zboží mi bude doručeno z Číny (v případě takové informace bych o zboží zájem neměla, zařídila bych si sama a levněji)
- na webu uvádí: "Okamžité vrácení peněz v případě nespokojenosti. nevyhovující barva? velikost? Ihned vám vrátíme peníze" - lžou - (bunda je mi velmi malá, kdybych věděla, že je to čínské číslování, tak objednám větší, pokud vůbec, z Ali si umím objednat i sama a vyšlo by mě to levněji (mimochodem nic proti Ali)

Ihned po doručení bundy, jsem ji vyzkoušela, normálně beru velikost "S" - ovšem toto S je jakoby dětské. Bunda je malá, úplně k ničemu. Chci uplatnit právo zákazníka na vrácení bundy a peněz (sami tuto možnost i nabízí na webové stránce - tak tedy lžou?) - neustále dokola mi posílají adresu do Číny, kam mám zboží vrátit a kde to mám řešit. Takže to mám jako platit ještě navíc peníze za balík do Číny??? (mimochodem tohle taky nebylo předem sděleno, že tedy v případě vrácení to budu posílat do Číny)
Tady jde o princip, peníze si za bundu shrábli ihned, takže ať vrátí co jim nenáleží. A pokud dělají obchod, ať ho dělají poctivě, nebo vůbec.
Podávám tedy stížnost na "tým Mollio.cz Monika".
Dívala jsem se, že adresa sídla firmy je stejná i pro další firmu a jiný podobný web (ne-li více, to nevím)

Vzájemně jsme si napsali asi 47 emailů, neustále mě odkazují na adresu do Číny. Samozřejmě jsem se snažila záležitost řešit s prodávajícím, ale bezúspěšně.
Děkuji


Produkt

Trendy zimní teplá bunda Nero - wine red, Velikost: S , suma celkem 1 347 Kč


Požadované řešení

Chci bundu vrátit, žádala jsem o adresu firmy v České republice, kam bundu vrátím a následné vrácení peněz na můj účet. Správně by měli zaslat částku za bundu 1289 + za celní poplatek 231 (protože o této částce mě vůbec neinformovali).


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.11.2021 12:10, před 3 lety

Společnost FINALTY TARGET MEDIA s.r.o. uvádí, že ve vztazích se spotřebitelem vystupuje pouze jako zprostředkovatel, nikoliv jako prodejce. Uvádí to však pouze v obchodních podmínkách, tudíž je možné toto ustanovení vyhodnotit jako překvapivé a dle § 1753 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, by vůči spotřebiteli mělo být neúčinné. V momentě, kdy se webový portál tváří jako klasický e-shop a během uzavírání smlouvy není spotřebitel na fakt, že nejedná s prodejcem, nýbrž pouze se zprostředkovatelem, nikterak upozorněn, není možné podle našeho názoru dojít k jinému závěru, než že jde o překvapivé ujednání. Při tomto závěru vycházíme mj. i z rozhodovací činnosti ADR České obchodní inspekce

Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Zboží by mělo být při odstoupení od smlouvy či reklamaci odesláno na pobočku prodávajícího nebo do sídla prodávajícího (Rybná 716/24, Praha 11000).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.1.2022 11:08, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.7.2022 14:52, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.