Společnost


Equa bank a.s.

Počet nahlášených stížností:7
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#53540Prý že dle zákona kdyz neumím český tak služby nesposkytnout

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 3 dny 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.11.2021, před 3 lety

Viet Anh Nguyen

Znění stížnosti

Byl jsem dnes v Equa Plzen. Mám schválenou uvěr a potřebuji to dokončit . A dva pány mi tam řekli , že ne umím český tak služby nemuzou poskytovát . Ikdyž jsem tam byl se tlumočníkem , ikdyž uvěr mám schvalenou od Centralu … prý že dle zákona a když jsem si ptál dle jakého tak jenom hezký úsmývali .. prostě co jim to vadí ??


Produkt

Equabank Plzen


Požadované řešení

Mohu se ptát co vám vadí ?? Že neumím Český ale byl jsem se tlumočnikem … !!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.11.2021 15:44, před 3 lety

V souladu s § 6 zákona o ochraně spotřebitele není možné nedůvodně diskriminovat spotřebitele při čerpání služeb. Dojde-li k takovému diskriminačnímu jednání, je spotřebitel oprávněn podat podnět České národní bance, která je v tomto případě dozorovým orgánem. Podnikateli hrozí za přestupek spočívající v nedůvodné diskriminaci spotřebitele pokuta až do výše 3 mil. Kč.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.1.2022 14:15, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.7.2022 16:05, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.