Počet nahlášených stížností: | 7 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Byl jsem dnes v Equa Plzen. Mám schválenou uvěr a potřebuji to dokončit . A dva pány mi tam řekli , že ne umím český tak služby nemuzou poskytovát . Ikdyž jsem tam byl se tlumočníkem , ikdyž uvěr mám schvalenou od Centralu … prý že dle zákona a když jsem si ptál dle jakého tak jenom hezký úsmývali .. prostě co jim to vadí ??
Equabank Plzen
Mohu se ptát co vám vadí ?? Že neumím Český ale byl jsem se tlumočnikem … !!!
|
Tweet |
V souladu s § 6 zákona o ochraně spotřebitele není možné nedůvodně diskriminovat spotřebitele při čerpání služeb. Dojde-li k takovému diskriminačnímu jednání, je spotřebitel oprávněn podat podnět České národní bance, která je v tomto případě dozorovým orgánem. Podnikateli hrozí za přestupek spočívající v nedůvodné diskriminaci spotřebitele pokuta až do výše 3 mil. Kč.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.