Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#5355Nedodané zboží - cenný balík

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.12.2014, před 10 lety

Václav Zábranský

Znění stížnosti

Dne 15.12.2014 jsem objednal v e-shopu zboží ihned přes PayU zaplatil,e-shop zboží ihned 15.12.2014 podal jako cenný balík a od té doby leží balík na Praze 10.
Dnes je již 21.12.2014 přes sledování zásilek jsem zjistil,že balíček stále odpočívá v Praze a nikdo se ho ani nedotkl.
Číslo balíku je BX0515321067X pokud by chtěl někdo sledovat běh na dlouhou tať :)
Jak jsem se zde ve forech dočetl Pošta se nevyjadřuje takže řešení asi nebude.


Produkt

Cenný balík.


Požadované řešení

Nejlépe doručení zásilky do vánoc pokud by to nebyl velký problém.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.12.2014 14:24, před 10 lety

U služby Cenný balík Česká pošta negarantuje přesné datum dodání. V takovém případě platí, že zásilka má být dodána v době přiměřené.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Se stížností je možné se obrátit pouze přímo na Českou poštu.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.