Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 15.12.2014 jsem objednal v e-shopu zboží ihned přes PayU zaplatil,e-shop zboží ihned 15.12.2014 podal jako cenný balík a od té doby leží balík na Praze 10.
Dnes je již 21.12.2014 přes sledování zásilek jsem zjistil,že balíček stále odpočívá v Praze a nikdo se ho ani nedotkl.
Číslo balíku je BX0515321067X pokud by chtěl někdo sledovat běh na dlouhou tať :)
Jak jsem se zde ve forech dočetl Pošta se nevyjadřuje takže řešení asi nebude.
Cenný balík.
Nejlépe doručení zásilky do vánoc pokud by to nebyl velký problém.
|
Tweet |
U služby Cenný balík Česká pošta negarantuje přesné datum dodání. V takovém případě platí, že zásilka má být dodána v době přiměřené.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Se stížností je možné se obrátit pouze přímo na Českou poštu.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.