Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Objednal jsem si z mall.cz zboží za 2141,- (adventní kalendáře) po otevření balíku jsem uvnitř našel 1kg kafe a filtry do kávovaru . Kontaktoval jsem mall kde mi řekli že mám poslat email . To jsem udělal 25.10 dnes je 4.11 Jediné co se stalo zatím je že jsem se dočkal emailu (že se to řeší) který mi přišel až po několika dalších urgencí . Nepříjde mi tenhle přístup vůbec v pořádku , jsem okradený společností mall.cz a je jim to evidentně uplně jedno .
132366461 Číslo objednávky
Chci svoje zboží které jsem si objednal a zaplatil !!! A něco navíc ...
|
Tweet |
Jestliže zboží neodpovídá objednávce, jedná se o vadu. V takovém případě je možné uplatnit reklamaci a žádat např. dodání nového zboží.
Dle ustanovení § 1924 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, je možné požadovat po prodávajícím účelně vynaložené náklady nutné k uplatnění práv z vadného plnění (reklamace), byla-li reklamace uznána jako oprávněná.
Podnikatel má dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu. Nejdelší možná lhůta je přitom zásadně 30 dní. Jediná výjimka je v situaci, kdy se podnikatel se spotřebitelem výslovně dohodne na delší reklamační lhůtě. Tato lhůta se dle rozhodnutí Nejvyššího soudu ČR (viz sp. zn. 33 Cdo 3228/2009) vztahuje také na povinnost prodávajícího informovat spotřebitele o vyřízení reklamace.
Pokud podnikatel nevyřídí reklamaci ve stanovené době (zásadně 30 dnů), jedná se o podstatné porušení smlouvy. Dle § 2002 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, má v takovém případě spotřebitel právo odstoupit od smlouvy. Odstoupení od smlouvy lze oznámit kterékoliv pobočce podnikatele možnými prostředky komunikace, přičemž je nutné identifikovat kupní smlouvu, od které spotřebitel odstupuje.
Odstoupil-li spotřebitel od smlouvy, ruší se smlouva od počátku. V takovém případě je prodávající povinen vrátit spotřebiteli přijaté peněžní prostředky. Nevrátí-li prodávající spotřebiteli přijaté peněžní prostředky ani poté, co jej k tomu spotřebitel vyzval, ocitá se prodávající v prodlení a spotřebitel může navíc žádat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážený pane Kříži,
velice se omlouváme, že došlo k záměně doručeného zboží a vyřízení reklamace trvalo takto nestandardně dlouho. V systému eviduji, že došlo k vrácení platby dne 4.12.2021 a jako omluvu Vám zasílám vhodnou kompenzaci do emailu.
V případě dotazů se na mne neváhejte zpětně obrátit. Kristina Draštíková, MALL.CZ
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.