Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#5356Problém s reklamací

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 8 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.12.2014, před 10 lety

Radim Ovčačík

Znění stížnosti

Již po 5té reklamuji zboží 3x bylo zboží "opraveno" ale závada přetrvávala proto jsem tedy po 4té reklamaci žádal vrácení peněz v ten moment mi bylo vráceno zboží s tím že se závada neprojevila, ale závada stále přetrvávala. Proto jsem tedy zboží reklamoval po 5té. Po uplynutí 30ti denní reklamační lhůty jsem tedy zkontaktoval infolinku a tam mi bylo řečeno že mi zboží opravili, proto jsem jim je důrazně upozornil že v zboží jsem přikládal všechny předešlé reklamační listy a dopis ve kterém žádám vrácení peněz. Po někokolika desítkách minut se nám s operátorkou podařilo sehnat technika, který zboží stáhnul z odeslání a uznal nárok na vrácení pěněz za zboží s tím že mi na můj email zasílá doklad + dobropis. Do dalšího dne nic nedošlo proto jsem volal na infolinku kde sem musel projít znovu kolotočem dohledání mé reklamace a tam mi bylo řečeno že nárok na reklamaci mám a hned obratem mi zasílají již uvedené doklady. 3tí den jsem stále neobdržel nic a proto jsem volal po 3tí dnes 22.12.2014. Tam mi bylo řečeno že mi nijak nemůžou pomoct. Rád bych už měl tenhle probém za sebou a chtěl bych aby se to vše vyřídilo. Děkuji


Produkt

Kód:114364 Part number: GV-N660OC-2GD Název produktu: VGA nV GIGABYTE GTX660, 2GB DDR5, PCI-E sériové číslo:SN132941031806


Požadované řešení

Zaslání požadovaných dokumentů, daňový doklad, dobropis, vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.1.2015 17:52, před 10 lety

Uvedl-li spotřebitel v protokolu nárok na odstoupení od smlouvy a reklamace byla uznána, má spotřebitel právo na vyplacení peněz ve lhůtě stanovené pro vyřízení reklamace. V opačném případě se jedná o nikoli řádně vyřízenou reklamaci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.1.2015 12:18, před 10 lety

Dobrý den pane Ovčačíku,

u poslední reklamace vidím ukončení dobropisem č. 1614047445, který byl dnes ráno proplacen.

Prosím o kontrolu.

Děkuji.

Lukáš Boček
Vedoucí reklamací

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.3.2015 18:16, před 10 lety

Stížnost na základě informací od prodávajícího považujeme za vyřešenou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.