Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Již po 5té reklamuji zboží 3x bylo zboží "opraveno" ale závada přetrvávala proto jsem tedy po 4té reklamaci žádal vrácení peněz v ten moment mi bylo vráceno zboží s tím že se závada neprojevila, ale závada stále přetrvávala. Proto jsem tedy zboží reklamoval po 5té. Po uplynutí 30ti denní reklamační lhůty jsem tedy zkontaktoval infolinku a tam mi bylo řečeno že mi zboží opravili, proto jsem jim je důrazně upozornil že v zboží jsem přikládal všechny předešlé reklamační listy a dopis ve kterém žádám vrácení peněz. Po někokolika desítkách minut se nám s operátorkou podařilo sehnat technika, který zboží stáhnul z odeslání a uznal nárok na vrácení pěněz za zboží s tím že mi na můj email zasílá doklad + dobropis. Do dalšího dne nic nedošlo proto jsem volal na infolinku kde sem musel projít znovu kolotočem dohledání mé reklamace a tam mi bylo řečeno že nárok na reklamaci mám a hned obratem mi zasílají již uvedené doklady. 3tí den jsem stále neobdržel nic a proto jsem volal po 3tí dnes 22.12.2014. Tam mi bylo řečeno že mi nijak nemůžou pomoct. Rád bych už měl tenhle probém za sebou a chtěl bych aby se to vše vyřídilo. Děkuji
Kód:114364 Part number: GV-N660OC-2GD Název produktu: VGA nV GIGABYTE GTX660, 2GB DDR5, PCI-E sériové číslo:SN132941031806
Zaslání požadovaných dokumentů, daňový doklad, dobropis, vrácení peněz
|
Tweet |
Uvedl-li spotřebitel v protokolu nárok na odstoupení od smlouvy a reklamace byla uznána, má spotřebitel právo na vyplacení peněz ve lhůtě stanovené pro vyřízení reklamace. V opačném případě se jedná o nikoli řádně vyřízenou reklamaci.
Dobrý den pane Ovčačíku,
u poslední reklamace vidím ukončení dobropisem č. 1614047445, který byl dnes ráno proplacen.
Prosím o kontrolu.
Děkuji.
Lukáš Boček
Vedoucí reklamací
Stížnost na základě informací od prodávajícího považujeme za vyřešenou.