Počet nahlášených stížností: | 24 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Při objednání kreslícího projektoru pro děti, jsem zboží platil online kartou, dokonce po dvou dnech se cena zvýšila díky přepočtu ze 674 Kč na 701,40 Kč, tak když přišlo zboží tak chtěli dobírku opět 674 Kč.
Požaduji tedy vrácení peněz na účet.
Číslo zásilky:2263146
Stolek na kreslení s projektem pro děti růžový.
Požaduji vrácení peněz z účtu, kód transakce:4434446151, číslo účtu:2355902002/5500.
Nelze přece požadovat dvojí platbu, navíc z účtu byla cena vyšší,proto žádám o navrácení této částky.Balik byl pojištěn tak doufám že to mělo své opodstatnění.
|
Tweet |
Zaplatil-li spotřebitel již jednou za zboží sjednanou kupní cenu, nemá povinnost platit tuto cenu znovu. Pokud by tak přesto učinil, mohlo by se jednat o bezdůvodné obohacení ve smyslu § 2991 občanského zákoníku na straně společnosti. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.