Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dnes 22.12.2014 mi přišla SMS zpráva z České pošty o nemožnosti doručení zásilky cca před 15 minutami- bydliště Ostrava Koblov. Dnes jsem stále doma, zvonek je funkční, nikdo nezazvonil ani nevhodil lístek do schránky a už "někdo" ví, že mi nelze balík (váha cca 60 gramů)doručit.
Česká pošta požaduje vysokou částku za doručení, avšak služby tomu vůbec neodpovídají,určitě né v této lokalitě- Ostrava Hrušov 711 00
Není to první případ špatné práce pošty pobočky Ostrava Hrušov. Loni mi také nepřišla vůbec faktura za energii ani "červená složenka" vrácení přeplatku elektrické energie, ještě že to bylo pouze na 250 Kč.
Náprava!
|
Tweet |
Pokud pošta nedodá Balík do ruky, lze telefonicky požádat o opakované doručení jiný vhodný den, a to zcela zdarma. Informování o uložení zásilky se považuje za splnění povinnosti dodat balík včas. V takovém případě je proto nutné namítnout, že se poštovní doručovatel nepokusil o dodání zásilky. Děje-li se tak opakovaně, podejte stížnost přímo České poště a současně i podnět Českému telekomunikačnímu úřadu k provedení kontroly.
Není-li splněno deklarované datum dodání balíku, vzniká nárok na vrácení části ceny. Reklamaci může uplatnit adresát i odesílatel, ale je nutné doložit podací strvzenkou. Podnik v takovém případě vrací část ceny tomu, kdo ji podniku uhradil. Ten, komu má být cena nebo její část vrácena, je oprávněn požadovat, aby byla vyplacena jiné jím určené
osobě.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.