Počet nahlášených stížností: | 56 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Jíslo jsem si objednala okolo 16 nebo před 16 hodinou. Dodáni je z restaurace pár bloků ode mne (270 m od meho bydliste) a trva uz vice jak hodinu. Od slecny jsem se dozvedela ze kuryr mi volal. Nemam zde zadne zmeskane volani ani sms, jedine zmeskane volani je od zakaznicke linky dame jidlo. Zadna kompenzace neni, jidlo budu mit studene a jsem v casovem vytizeni takze se uz ani nenajim a budu to jist ve 2 hodiny rano. Mam screenshoty z historie volani i z chatu prosim o vyreseni. Jedine reseni problemu je stat venku a sledovat auta jestli to nahodou neni on. Navrhla jsem at mi slecna posle cislo na kuryra a ja mu zavolam a domluvim se s danym clovekem ci si zjistim jestli tam nejsou zadne problemy s voalnim, to take zavrhla.
Pozdni dodani objednavky a studene jidlo
Chci vratit penize a dostat teple jidlo, ted se to jiz nestane, ale do budoucna. Neni to poprve co mi dorazi studene jidlo z restaurace 270m ode mne
|
Tweet |
Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud z povahy závazku vyplývá, že na opožděném plnění nemůže mít spotřebitel zájem, zaniká tento závazek prodlením prodávajícího. Z našeho pohledu se v této věci jedná právě o tento tzv. fixní závazek (§ 1980 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník), zvláště v případě, kdy pozdním doručením může dojít k znehodnocení jídla.
Jestliže objednané zboží nebo služba nemá sjednanou kvalitu nebo není dodáno vůbec, může spotřebitel uplatnit reklamaci. Výsledkem kladně vyřízené reklamace může být v tomto případě přiměřená sleva ,nebo odstoupení od smlouvy (vzhledem k tomu, že řádné dodání již nyní není z logiky věci možné).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.