Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, obracím se na Vás s dotazem a vysvětlením jak je možné,že mi nechodí zásilky obyčejné v kterých vždy něco je. Objednala jsem si u NaturaMed Pharmaceuticals vitamin D zdarma kolem 15.9 čekala jsem do začátku října a ono nic zavolala jsem tam a bylo mi řečeno, že to poslali, ale jelikož jsem dlouholetý zákazník tak mi zalali zásilku znovu opět ji namám opět jsem volala a bylo mi řečeno, že zásilku má již poočta a to bylo 2.11 abych si ohlídala schránku, bydlím v přízemí vedle schránek takže to není problém do dnešního dne jsem opět nic nedostala. Upozorňuji, že to není jediná skušenost, již dříve se mi stávalo, že z čínského obchodu mi vše co se vešlo do schránky nepřišlo. Nevím, kdo se může obohacovat zrovna vitamíny, které jsou zdarma a každý si je může objednat je mu líto 49Kč poštovného, které bych měla správně zaplatit. Upozorňuji, že firma, která vitamin D zasílá zdarma nemá možnost mi ho jinak poslat než do schránky.
Upozorňuji,že ze schránky nejde vytáhnout takový balíček
Vitamín D od NaturaMed Pharmaceutical zásoba na celý rok
Žádám o dodání mého vitaminu D na celý rok
|
Tweet |
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.