Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:820
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#5358Platba

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

29 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.12.2014, před 10 lety

Dagmar Stejskalová

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 20.11.2014 jsem uhradila na základě upomínky částku 208,00 Kč, předepsanou k úhradě. Upomínka ze dne vystavení fa. 2014.11.12, č.fa 3370012, zákaznické číslo 116776.

Nyní jsem obdržela další upomínku, datum vystavení fa.2014.12.15, číslo fa.3852662, na stejné zákaznické číslo a to ve výši 407,00 Kč.
V okénku Podrobnosti je uvedeno : na jedné fa. Mystigue Regular, na druhé Mystigue Starter. Bylo mi zasláno jedno zboží a to žiletky. Žádám Vás o vysvětlení.
Fotokopii obou fa - upomínek Vám posílám obyčejně poštou.

Stejskalová Dagmar , zákaznické číslo 116776.


Požadované řešení

Žádám o vysvětlení a písemné potvrzení, že vůči Vaší společnosti nemám žádné závazky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.1.2015 11:03, před 10 lety

Pokud by společnost chtěla vymáhat předmětnou částku, musela by v soudním řízení prokázat právní titul (tedy objednávku) a skutečnost, že zboží spotřebiteli dodala.

Společnost zavazuje spotřebitele ve svých podmínkách k dalšímu odběru zboží. Záleží tedy, zda se všeobecné obchodní podmínky staly součástí smlouvy a zda je tato koncepce vůbec možná. Část obsahu smlouvy sice lze určit odkazem na obchodní podmínky, ale tyto podmínky musí být stranám známy nebo musí být k nabídce připojeny. Dle našeho názoru však nelze spotřebitele automaticky zavázat k dalšímu odběru, pokud není mezi subjekty ujednán předmět koupě a cena.

Vzhledem k tomu, že společnost uplatňuje tyto obchodní podmínky, doporučujeme spotřebitelce, aby z důvodu předběžné opatrnosti společnosti zaslala doporučený dopis, ve kterém společnost vyzve ke zdržení zasílání dalších zásilek a pokud byl dán souhlas se zpracováním osobních údajů, lze tento souhlas odejmout. Pokud nebyla dodána zásilka, které je spotřebiteli účtována, je vhodné tuto skutečnost v dopise namítnout. Zásilku doporučujeme zaslat s dodejkou a uschovat si kopii dopisu.

Společnost se nám bohužel nepodařilo kontaktovat. Stížnost jsme z tohoto důvodu nuceni uzavřít. Má-li spotřebitel další otázky týkající se doporučení vhodného postupu, může kontaktovat naši poradenskou linku na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.