Počet nahlášených stížností: | 408 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zakoupené vstupenky TICKET ART - 2 ks á 990,-Kč na představení Hudební divadlo Karlín Čas růží dne 16.5.2020 - následně přeloženo na květen 2021 a dále nenavráceno vstupné celkem 1980,-Kč.
Nákup přímo TICKET ART. Přihlašuji se do konkursního řízení.
vstupenky TICKET ART - KC1N , QBGS- 5923944 2 ks á 990,-Kč na představení Hudební divadlo Karlín Čas růží dne 16.5.2020
přihlášení do konkursního řízení a vrácení vstupného
|
Tweet |
Předem spotřebitele upozorňujeme, že přes službu VašeStížnosti.cz nelze podat přihlášku k insolvenčnímu řízení společnosti TICKET ART PRAHA, s.r.o.
Pokud byla kulturní akce zrušena, má spotřebitel právo žádat vrácení peněžních prostředků. Nevrátí-li společnost peněžní prostředky, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod zrušením smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o tzv. bezdůvodné obohacení. Dle ustanovení § 2991 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, má ten, kdo se na úkor jiného bez spravedlivého důvodu obohatí, povinnost ochuzenému vydat, oč se obohatil.
Ovšem musíme upozornit spotřebitele na skutečnost, že společnost podala návrh na tzv. mimořádné moratorium. Nicméně vzhledem k vyjádření společnosti Ticket Art Praha, s.r.o. dostupném zde: https://vstupenky.ticket-art.cz/, by měly být veškeré dluhy společnosti vůči divadlům a pořadatelům akcí uhrazeny.
Doporučujeme vám přesto kontaktovat daného pořadatele a tuto informaci si u něj ověřit a případně si vyjasnit podrobnosti.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.