Společnost


Delta Division s.r.o.

Počet nahlášených stížností:231
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#53588Chybí položka z objednávky a jiný vzor košile + špatná velikost.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 1 den 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
06.11.2021, před 3 lety

Jiří Siuda

Znění stížnosti

6.8.2012 jsem objednal dvě košile XXL, celkem 5 položek za 2338 Kč. Zaplatil převodem z účtu a věřil, že to bude OK. Zboží došlo až 5.11.2021. Překvapilo mě, že chybí náramek za 99 Kč. Jedna košile XXL je sice těsná. Ale druhá je jiná, než jsem chtěl a úplně malá! Internetový obchod https://juum.cz neuvádí, že zboží objednává v Číně. Kdybych to věděl, nic bych od nich nebral.
Vyplnil jsem reklamaci, přiložil foto, kde je vidět rozdílnou velikost obou košil. Uvedl jsem, že chybí jedna položka. Po přečtení recenzí na obchod nevěřím, že něčeho dosáhnu. Je spousta lidí, kteří naletěli. Navíc jsem musel zaplatit celní poplatek 230 Kč. To e-shop neuvádí.


Produkt

číslo objednávky: 5521421 ze 6.8.2021


Požadované řešení

Chci vrátit peníze za malou košili, kterou jsem si neobjednal a za náramek, který jsem nedostal. Klidně košili pošlu zpět, když dostanu peníze na účet! 772+99=871 Kč (plus poštovné asi 100 Kč?)Celkem vrátit 971 Kč.
Zrušte jim e-shop! Takoví lidé by neměli mít možnost využívat internet k podobnému chování po celém světě!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.11.2021 11:17, před 3 lety

Jestliže zboží neodpovídá objednávce, je možné jej reklamovat. Tato reklamace poté musí být vyřízena prodávajícím zpravidla ve 30denní lhůtě. Jestliže tomu tak není, jedná se o nevyřízení reklamace řádně a včas, čímž prodávající porušil zákonnou povinnost a kupujícímu tak vzniká právo na odstoupení z důvodu podstatného porušení smlouvy (§ 2002 odst. 1 občanského zákoníku).

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky v přiměřené době po odstoupení, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].

Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

K požadovanému řešení:
Služba VašeStížnosti.cz slouží k řešení sporů mezi spotřebitelem a podnikatelem. Fungování této platformy je založeno na dobrovolnosti - prodejce tedy informujeme o podané stížnosti, nicméně nemůžeme jej nutit, aby na ni reagoval přes naše stránky. Ze stejného důvodu nemůžeme spotřebitelům vracet peníze. A z podobného důvodu nemůžeme rušit ani e-shop, nicméně v případě domněnky, že společnost (resp. e-shop) nejedná poctivě, je možné kontaktovat například Českou obchodní inspekci, která má pravomoc prošetřit fungování daného e-shopu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.1.2022 10:07, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.7.2022 13:45, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.