Počet nahlášených stížností: | 42 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
již opakovaně mi přišla z Bonerixu faktura vyšší, než je u neomezeného paušálu 420,-. Už nevím, jak se mám bránit. Při rozhovoru s operátorkou mi bylo už 2 měsíce včetně tohoto řečeno, že volám na tzv. bíle linky - minulý měsíc ,listopad, jsem si volání na bílé linky uvědomila, tento měsíc jsem na ŽADNÉ BÍLÉ LINKY NEVOLALA a jsem si tím jista, protože od minulého měsíce si dávám pozor. Také mi paní operátorka tvrdí, že jsem odeslala 2 MMS zprávy... To opravdu není možné, protože MMSku jsem v životě nikomu neposílala a také jsem si to ověřila v historii telefonu. Paní mi řekla, že si mohu nechat zaslat podrobný výpis, který však stojí 100,-kč.. Neroumím, proč bych měla platit za cizí chyby a také to dělat v žádném případě nebudu!! Jak je možné se bránit? Jak je možné, že firma BONERIX klame zákazníky? To už snad od smlouvy odejít mohu, nebo ne?Nezažila jsem ještě takové jednání se zákazniky a neoprávněné učtování služeb. DOufám, že se tento problém vyřeší co nejdříve, protože jestli ne, tak budu nucena kontaktovat vyšší orgány.
S pozdravem
Zaoralová Tereza
Kód odběratele : 463 147 , email : zaoralova.tereza@seznam.cz
Reakce na moji stížnost by měla vypadat tak, že se mi nejlépe majitel firmy omluví a dá vše do pořádku včetně navrácení mích peněz, které jsem za tvrzené služby NEVYUŽILA a už se to víckrát nebude opakovat. Popřípadě, jestli je firma opravdu zlodějská, požaduji odstoupit okamžitě od smluvy.
|
Tweet |
Spotřebitelce doporučujeme uplatnit reklamaci vyúčtování, nejlépe písemně. Reklamaci na vyúčtování ceny je účastník oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu, jinak právo zanikne. Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči splnění povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu.
Operátor je povinen vyřídit reklamaci na vyúčtování ceny nebo na poskytování služby bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
Pokud by spotřebitelka nesouhlasila s výsledkem reklamace, může podat u Českého telekomunikačního úřadu námitku proti vyřízení reklamace. Námitku je nutné nejpozději podat do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení. Jedná se o správní řízení, jehož zahájení podléhá zaplacení správního poplatku (100 Kč).
Společnost nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.