Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#53591Prodej pouziteho zbozi jako nove + nekompletni objednavka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 25 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
06.11.2021, před 3 lety

Martin Liprt

Znění stížnosti

Psal jsem stiznost do CZC formulare, ze jsem dostal pouzite zbozi (klavesnici), kde byl uvnitr cerny cizi vlas, coz bylo velmi nechutne a nejhorsi, ze ja si objednaval nove zbozi, rozbalene nebo pouzite si nikdy neobejdnavam, navic na te klavesnici (CZC klavesnice, jejich vlastni znacka) nefungovala klavesa 'b', vratil jsem zbozi ve 14 denni lhute o odstoupeni smlouvy, nastesti jsem dostal penize zpet, ale nedostal jsem vysvetleni proc prodavaji pouzite zbozi jako nove, to neni prece legalni

dalsi stiznost byla, ze k objednane zidli jsem nedostal polstare co jsou uvadene v popisu produktu, zadal jsem o napravu, ale take bez reakce, nechci reklamovat celou zidli kvuli chybejicim polstarkum, navic zidle mi prisla v otlacenem stavu..


Produkt

CZC.Gaming Halfling, herní klávesnice, Kailh Red, CZ CZC.Gaming Halfling, CZC.Gaming Fortress, herní židle, černá/červená CZC.Gaming Fortress


Požadované řešení

vysvetlit proc prodavaji zanovni zbozi jako nove bez upozorneni + dodat mi k zidli co jsem nedostal.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.11.2021 12:44, před 3 lety

Ke klávesnici:
Jestliže zboží neodpovídá objednávce, je možné jej reklamovat. V tomto případě by bylo dle našeho názoru nejvhodnějším nárokem z uznané reklamace dodání nového zboží bez vad.

Nicméně jak uvádí spotřebitel, u smluv uzavíraných distančním způsobem je možné odstoupit ve 14denní lhůtě bez udání důvodu (avšak je vhodné vrátit zboží nepoškozené, aby prodávající nemohl ponížit částku, kterou vrátí spotřebiteli; jestliže zboží dorazí poškozené, je pro spotřebitele zpravidla lepší uplatnění reklamace).

Zboží by mělo odpovídat popisu prodávajícího. Jestliže prodávající zboží uvádí jako nové a přitom je použité, jedná se o vadné označení zboží. Kontrolním orgánem v této oblasti je Česká obchodní inspekce.

K židli a polštářkům:
Stejně jako v prvním případě je možné uplatnit reklamaci (opět zboží neodpovídá objednávce). Prodávající by měl dodat zbylou část objednávky, nicméně lze se spotřebitelem dohodnout například přiměřenou slevu (pokud by polštáře již nebyly a kupující si chtěl židli přesto nechat).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.12.2021 09:07, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.3.2022 16:14, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.