Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Psal jsem stiznost do CZC formulare, ze jsem dostal pouzite zbozi (klavesnici), kde byl uvnitr cerny cizi vlas, coz bylo velmi nechutne a nejhorsi, ze ja si objednaval nove zbozi, rozbalene nebo pouzite si nikdy neobejdnavam, navic na te klavesnici (CZC klavesnice, jejich vlastni znacka) nefungovala klavesa 'b', vratil jsem zbozi ve 14 denni lhute o odstoupeni smlouvy, nastesti jsem dostal penize zpet, ale nedostal jsem vysvetleni proc prodavaji pouzite zbozi jako nove, to neni prece legalni
dalsi stiznost byla, ze k objednane zidli jsem nedostal polstare co jsou uvadene v popisu produktu, zadal jsem o napravu, ale take bez reakce, nechci reklamovat celou zidli kvuli chybejicim polstarkum, navic zidle mi prisla v otlacenem stavu..
CZC.Gaming Halfling, herní klávesnice, Kailh Red, CZ CZC.Gaming Halfling, CZC.Gaming Fortress, herní židle, černá/červená CZC.Gaming Fortress
vysvetlit proc prodavaji zanovni zbozi jako nove bez upozorneni + dodat mi k zidli co jsem nedostal.
|
Tweet |
Ke klávesnici:
Jestliže zboží neodpovídá objednávce, je možné jej reklamovat. V tomto případě by bylo dle našeho názoru nejvhodnějším nárokem z uznané reklamace dodání nového zboží bez vad.
Nicméně jak uvádí spotřebitel, u smluv uzavíraných distančním způsobem je možné odstoupit ve 14denní lhůtě bez udání důvodu (avšak je vhodné vrátit zboží nepoškozené, aby prodávající nemohl ponížit částku, kterou vrátí spotřebiteli; jestliže zboží dorazí poškozené, je pro spotřebitele zpravidla lepší uplatnění reklamace).
Zboží by mělo odpovídat popisu prodávajícího. Jestliže prodávající zboží uvádí jako nové a přitom je použité, jedná se o vadné označení zboží. Kontrolním orgánem v této oblasti je Česká obchodní inspekce.
K židli a polštářkům:
Stejně jako v prvním případě je možné uplatnit reklamaci (opět zboží neodpovídá objednávce). Prodávající by měl dodat zbylou část objednávky, nicméně lze se spotřebitelem dohodnout například přiměřenou slevu (pokud by polštáře již nebyly a kupující si chtěl židli přesto nechat).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.