Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:710
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:21
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 218 stížnostech.

#53595klamání spotřebitele a neposkytnutí zakoupených služeb

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

17 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
06.11.2021, před 3 lety

Rudolf Liszok

Znění stížnosti

Dobrý den.
Dne 16.11.2021 jsem zakoupil v pobočce AAA Aures Holding v Ostravě automobil a k tomu mi započítali poskytované služby Tablet řidiče s asistencí ,navigací od firmy Globalsec. Nabízené služby které mi byli započteny k úhradě nefungují a nikdo se o tom se mnou nechce bavit. AAA bazar mě odkázal na firmu Globalsec a firma mi řekla,že tyto služby již na těchto dodaných tabletech nenabízí. Volal jsem znovu do AAA a tam mi řekli ,že vše zjistí a že mi budou dnes nebo zítra volat. Za 4 dny se mi nikdo neozval a peníze mi nechtějí vrátit. Služba Globalsec spolu s již nevýraběným tabletem vyšla na 6500 Kč. Tablet ,který kdekoliv koupím za 1500 Kč bez nabízených služeb je pro mne na nic. Prosím o pomoc.
Děkuji Liszok Rudolf


Produkt

Klamání spotřebitele - neposkytnutí nabízených zaplacených služeb


Požadované řešení

Vrácení peněz za služby.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.11.2021 12:54, před 3 lety

Jestliže služba není poskytnuta ve sjednané kvalitě (nebo vůbec), je možné uplatnit reklamaci. V uvedeném případě se domlouváme, že nejvhodnějším řešením bude odstoupení od smlouvy o poskytnutí služby, neboť pravděpodobně nebude možné, aby služba byla řádně poskytnuta. Zároveň by s ohledem na to, že služba nikdy nebyla využita, nebylo vhodné požadovat "jen" přiměřenou slevu.

Za poskytnutí služby odpovídá prodávající, neboť ten službu nabízel a měl vědět, že tato služba již poskytována není. Reklamaci je tak možné uplatnit přímo u něj a není nutné kontaktovat jiné společnosti.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.11.2021 19:35, před 3 lety

Vážený pane Liszoku,
mám informaci, že Vaše záležitost by měla být vyřešena. Předpokládám, že kolegové se s Vámi ohledně řešemí Vaší věci již spojili. Dejte pak prosím vědět, jak jste byl spokojený.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
23.11.2021 22:38, před 3 lety


Rudolf Liszok

Hodnocení:

Komentář: Po vložení stížnosti se mi ozval nějaký manažer AAA a nabídl zpět částku 5.000Kč.
Částečná spokojenost až na ty nervy.
Děkuji d-testu