Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#53600Opětovné klamaní zákazníka slevou

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 24 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.11.2021, před 3 lety

Kateřina Hýská

Znění stížnosti

Dobrý den,

Dnes 7.11.2021 jsem jela cíleně nakoupit do Vaši prodejny v Ústí nad Labem ( severní terasa) a hlavním zbožím, pro které jsem jela, jsou vejce za 19.90,-. A hádejte. Ano přesně, už v sobotu, dle vašich zaměstnanců už nebyli. Vaše zaměstnankyně byla velmi milá a očividně unavená, protože tento dotaz mělo velké množství zákazníků.
Můj dotaz tedy směřuji sem. Jak je možné, že není zboží ve slevě v obchodech do posledního dne akce? Domnívala jsem se, že dle zákona, musí být akční zboží v obchodech.


Produkt

Vejce v akci za 19, 90, - Kč


Požadované řešení

Vysvětlení ohledně akčního zboží a postoje firmy Billa.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.11.2021 13:06, před 3 lety

Nabídka uvedená společností v letáku je zpravidla nabídkou s výhradou vyčerpání zásob nebo ztráty schopnosti podnikatele plnit v souladu s § 1732 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Slevová akce tedy může být spojena s možností vyčerpání zboží ještě před jejím koncem. Kdyby nabídka společnosti obsahovala tuto informaci, nebylo by povinností prodávajícího mít zboží k dispozici po celou dobu slevové akce.

Kdyby ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy 1 písm. d) k zákonu o ochraně spotřebitele. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, může se obrátit na krajský živnostenský úřad, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně má možnost prodávajícímu uložit ve správním řízení pokutu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.1.2022 12:05, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.7.2022 15:36, před 3 lety

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.