Počet nahlášených stížností: | 371 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
18.9.2021 jsem na www.okay.cz objednal lednici Gorenje pod číslem objednávky 9921315241. Zboží bylo uvedeno jako skladem a bylo objednáno jeho dodání na prodejnu. Bohužel ani po několika telefonních urgencích na infolinku této firmy, nebylo zboží dodáno. Z toho důvodu bylo přes formulář na webových stránkách prodejce, provedeno storno objednávky a to dne 23.10.2021. Bohužel ani do dnešního dne 7.11.2021 nebyly peníze vráceny. Žádám tedy o vrácení peněz.
Děkuji, Filip Dorn
Objednávka č. 9921315241 - Lednice Gorenje R492PW
Požaduji vrácení peněz.
|
Tweet |
Odstoupit od smlouvy a získat zpět své peněžní prostředky je možné prostřednictvím § 1829 odst. 1 písm. a) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Jelikož má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy uzavřené distančním způsobem ve lhůtě 14 dnů po převzetí zboží bez udání důvodu, má toto právo za použití logického a euro konformního výkladu i ještě před samotným převzetím.
Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy ještě před tím, než vůbec převzal zboží, má prodávající dle § 1832 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, lhůtu 14 dnů na to, aby mu vrátil peněžní prostředky. Poté se prodávající ocitá v prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
se zákazníkem jsme se spojili a záležitost vyřídili.
Omlouváme se za případné komplikace.
Tým OKAY.
Děkujeme společnosti za vyjádření. Stížnost přeřazujeme na spotřebitele, aby měl možnost výše popsané smírné vyřešení sporu potvrdit a stížnost poté případně uzavřít.
Hodnocení:
Komentář: Peníze byly vráceny, mockrát děkuji.