Společnost


Systém Centre s.r.o.

Počet nahlášených stížností:117
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

83%
17%
Toto skore je založeno na 12 stížnostech.

#53611Telefon opět vadný po reklamaci

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 7 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.11.2021, před 3 lety

Matouš Mandrgorova

Znění stížnosti

Asi rok zpátky sem si koupil iPhone 7 z výše uvedeného obchodu , po roce iPhone chtěl aktualizaci, která nešla uskutečnit, takže v mobilu nešla načíst sim-karta. Mobil sme dali na reklamaci, mobil nám zaslali opravený zpět, asi týden fungoval a po týdnu to začalo dělat to stejné. Chceme vrátit peníze , ale prodejce se začal bránit, že je vše v pořádku, skoro nekomunikuje, co máme dělat, pokud chceme vrátit peníze.


Produkt

iPhone 7


Požadované řešení

Vrátit peníze


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.11.2021 08:53, před 3 lety

Občanský zákoník stanoví, že pokud zboží nelze řádně používat v důsledku opakovaného výskytu vady po opravě nebo má-li zboží větší počet vad, pak má kupující právo na dodání nové věci bez vad, výměnu součásti věci, jakož i na odstoupení od kupní smlouvy.

O opětovném vyskytnutí vady po opravě mluvíme tehdy, jestliže se na zboží objeví stejná vada, která byla v rámci uznané reklamace již dvakrát opravována. Při třetí reklamaci stejné vady lze tedy vznést nárok na odstoupení. Ale i v tomto případě se jedná o reklamační řízení a prodávající může oprávněnost reklamace posoudit, vyžaduje-li to povaha vady. Charakterem stejné vady se zabýval Nejvyšší soud v usnesení ze dne 29. 8. 2013, sp. zn. 33 Cdo 2979/2012. Dle citovaného rozhodnutí lze o stejné vadě hovořit za situace, kdy se vada projevuje stejně ve vlastnostech věci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.12.2021 09:54, před 3 lety

Bohužel nikoho s tímto jménem ani podobným problémem jsme v objednávkách nenalezli. Co se týká reklamace a vrácení peněz, plně se ztotožňujeme s výkladem firmy dtest, že po třetí reklamaci vzniká nárok na vrácení peněz. Na e-maily odpovídáme během pár hodin (v pracovní dny) a infolinka je většinu času běžně dostupná (pokud není velký nápor), takže prosíme o nějaké doložení Vašeho tvrzení, že "skoro nekomunikujeme," což naprosto vylučujeme. V případě jakékoli potřeby postačí napsat na e-mail uvedený na faktuře, případně na mail z potvrzení objednávky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.2.2022 15:59, před 3 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.3.2022 16:20, před 3 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.