Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Přestěhovala jsem se na jinou adresu kde o2 nefunguje žádná ze dvou možnosti. Tak sem chtěla zrušit službu. Prvně pan řekl že to bude do týdne a pak na konec za měsíc. Měl mě informovat že dopis přijde. Ale neinformoval a dopis ani nedošel.
Služba mohla byt dávno zrušena a není zrušeny nic!! Akorát za to musím platit když mi to v novém nefunguje!!
Nejsem spokojena s takovým jednáním!!!
Vrátit peníze za ty dva měsíce co to budu muset ještě platit internet který mi v novém nefunguje. Chyba nebyla z moji strany!!
|
Tweet |
Podle § 430 odst. 2 občanského zákoníku jednání zaměstnance zavazuje podnikatele, pokud nejde o zjevný exces. Jednání dle našeho názoru nebylo zjevným excesem, proto tedy podnikatele zavazuje.
Z tohoto důvodu se domníváme, že slib zaměstnance, že služba bude zrušena nejpozději za měsíc podnikatele zavazuje a není tak oprávněn požadovat platby spojené s pozdějším zrušením. Vzhledem k lepšímu důkaznímu břemenu však doporučujeme spotřebiteli, aby podnikatele kontaktoval i jinou formou (e-mail, doporučený dopis).
V případě, že přijde vyúčtování, se kterým spotřebitel nebude souhlasit, může jej u podnikatele reklamovat.
V případě, že společnost reklamaci vyúčtování zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunifkaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Dobrý den,
při rušení služby je zde standardní výpovědní lhůta 30 dnů a začíná běžet následující den po nahlášení výpovědi. Abychom se mohli s případem blíže seznámit, prosíme o doplnění čísla zákaznického účtu do neveřejné sekce - reference.
S pozdravem,
Jakub Kreuziger
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.