Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#53615Zrušení služby

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 28 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
08.11.2021, před 3 lety

Kateřina Krupičková

Znění stížnosti

Přestěhovala jsem se na jinou adresu kde o2 nefunguje žádná ze dvou možnosti. Tak sem chtěla zrušit službu. Prvně pan řekl že to bude do týdne a pak na konec za měsíc. Měl mě informovat že dopis přijde. Ale neinformoval a dopis ani nedošel.
Služba mohla byt dávno zrušena a není zrušeny nic!! Akorát za to musím platit když mi to v novém nefunguje!!
Nejsem spokojena s takovým jednáním!!!


Požadované řešení

Vrátit peníze za ty dva měsíce co to budu muset ještě platit internet který mi v novém nefunguje. Chyba nebyla z moji strany!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.11.2021 13:04, před 3 lety

Podle § 430 odst. 2 občanského zákoníku jednání zaměstnance zavazuje podnikatele, pokud nejde o zjevný exces. Jednání dle našeho názoru nebylo zjevným excesem, proto tedy podnikatele zavazuje.

Z tohoto důvodu se domníváme, že slib zaměstnance, že služba bude zrušena nejpozději za měsíc podnikatele zavazuje a není tak oprávněn požadovat platby spojené s pozdějším zrušením. Vzhledem k lepšímu důkaznímu břemenu však doporučujeme spotřebiteli, aby podnikatele kontaktoval i jinou formou (e-mail, doporučený dopis).

V případě, že přijde vyúčtování, se kterým spotřebitel nebude souhlasit, může jej u podnikatele reklamovat.

V případě, že společnost reklamaci vyúčtování zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunifkaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.1.2022 14:03, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.3.2022 15:11, před 3 lety

Dobrý den,

při rušení služby je zde standardní výpovědní lhůta 30 dnů a začíná běžet následující den po nahlášení výpovědi. Abychom se mohli s případem blíže seznámit, prosíme o doplnění čísla zákaznického účtu do neveřejné sekce - reference.

S pozdravem,

Jakub Kreuziger
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.4.2022 14:19, před 3 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.5.2022 13:57, před 3 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.