Počet nahlášených stížností: | 53 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,dne 5.10.2021 jsem telefonicky nahlásil konečný stav plynoměru na společnost Zelená elektřina z důvodu přechodu k jiné společnosti,kde mi bylo zděleno,že vyúčtování obdržím.K dnešnímu dni(8.11.2021) jsem však zatím nic neobdržel,ani dotaz na číslo účtu.Děkuji za pomoc při řešení této urgence.Milan Ježil
Vyřízení vyúčtování dodávky plynu.
|
Tweet |
Společnost je povinna spotřebiteli poskytnout konečné vyúčtování dle § 15 odst. 3 vyhlášky č. 70/2016 Sb.
Nebude-li spotřebiteli vyhověno, má možnost obrátit se na Energetický regulační úřad, který rozhoduje spory mezi zákazníkem a společností (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.eru.cz/cs/informacni-centrum).
Dobrý den,
prověříme stížnost pana Ježila a v případě, že mu nebyla vystavena konečná faktura za dodávku zemního plynu, bude urgentně vystavena a odeslána na adresu pana Ježila.
Hezký den!
Zelená Elektřina, s.r.o.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: