Společnost


Silentium

Počet nahlášených stížností:22
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#53624Neoprávněné stržení poplatku za neobjednanou službu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 21 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
08.11.2021, před 3 lety

Oldřich Hrstka

Znění stížnosti

Včera 7.11.2021 v 17:44 byla bez mého vědomí z mého telefonu odeslána SMS na číslo 90309: VYCISTI 84384 Zastavit spam a reklamy. Následně ve stejný čas mě byla z telefonního čísla 90309099 doručena SMS: Vase platba pro Silentium byla prijata. Sve prihlasovaci udaje naleznete zde:(odkaz na https://silentium.app/...atd).
Nikde jsem se nepřihlásil ani si žádnou službu neobjednal. V postupu společnosti spatřuji podvodné jednání s cílem neoprávněného obohacení.
Podávám proto na společnost Silentium stížnost za agresivní a nekalé obchodní praktiky. Současně žádám o náhradu škody a o okamžité navrácení stržené částky z kreditu u mobilního telefonního operátora.


Produkt

Mobilní telefon HUAWEI P10 Lite


Požadované řešení

Žádám o náhradu škody a o okamžité navrácení stržené částky z kreditu u mobilního telefonního operátora.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.11.2021 10:57, před 3 lety

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Pokud má spotřebitel dojem, že praktiky společnosti naplňují podstatu agresivních obchodních praktik dle zákona o ochraně spotřebitele, může podat podnět k České obchodní inspekci. Odkaz na podatelnu ČOI je dostupný zde: https://www.coi.cz/podatelna/

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.1.2022 13:37, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.3.2022 18:07, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.