Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Dobrý den,již čekám 3 dny na vrácení částky za sušičku. Doposud nechápu proč jsem nedostam dobropis. Není to malá částka. 11 233 Kč
Dobrý den,
objednávka byla na základě Vašeho požadavku zrušena.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Tohle celé vaše řešení?
Podívejte,zítra dle mého je poslední den,pokud to nebudete chtít řešit předavám celou záležitos pravníkovy.
Budu to řešit děkuji. Rád bych o normální řešení
Vrácení peněz na účet 11 233 Kč
Dobropis do 9.11 2021 nestane li se tak psal jsem řešit..
|
Tweet |
Z popisu spotřebitele není jasný důvod, pro jaký došlo k vrácení zboží. Domníváme se, že se jedná o odstoupení od smlouvy. V takovém případě má prodávající povinnost dle § 1832 odst. 1 občanského zákoníku vrátit spotřebiteli do 14 dnů od tohoto odstoupení všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Zákon připouští pozdržení platby jedině v případě, že spotřebitel ještě nevrátil zboží nebo neprokázal jeho odeslání. Pokud taková skutečnost nenastala, není důvod k pozdržení vrácení peněžních prostředků spotřebiteli. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení i odeslání zboží uschoval.
Pokud prodávající nevrátí peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, ocitá se v prodlení. Spotřebitel tak může požadovat úroky z prodlení dle § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.). Nevrácením částky v zákonné lhůtě se z ní stává bezdůvodné obohacení na straně prodávajícího, které je povinen dle § 2991 odst. 1 občanského zákoníku vydat spotřebiteli.
Jestliže se tedy jedná o odstoupení od zboží, musí prodávající vrátit peněžní prostředky ve 14denní lhůtě, proto se domníváme, že prodávající právní předpisy neporušil a spotřebitel by měl vyčkat.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
děkuji za předání případu a Vaše vyjádření.
Mrzí mě, že vystavení dobropisu trvalo tři dny a zákazník musel na vrácení platby vyčkat. Za tuto skutečnost se omlouvám, vše bylo však řešeno řádně ve lhůtě uvedené v § 1832 odst. 1 občanského zákoníku, jak výše zmiňujete. Dnešním dnem byl již vystaven dobropis, u kterého si zákazník může zvolit způsob proplacení.
Přeji hezký den, Kateřina, péče o zákazníky
Děkujeme společnosti za vyjádření a stížnost přeřazujeme na spotřebitele, aby měl možnost výše popsané smírné vyřešení sporu potvrdit a stížnost poté případně uzavřít.
Vše je v pořádku trvalo to 6 dní ale vyřešeno. Dekuji lidem s Pobočky alza Brno
Dobrý den,
zpráva od zákazníka potvrdila naše vyjádření. Jsem ráda, že se nakonec situaci podařilo dořešit. Je možné tedy stížnost uzavřít, k případu nemáme z naší strany další podrobnosti k řešení.
S pozdravem, Kateřina, péče o zákazníky
Na základě vyjádření obou smluvních stran případ uzavíráme s dosažením dohody.