Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Děje se mi taková nepříjemnost, odjel jsem na dovolenou do Budapešti a vůbec zde nefunguje mobilní internet, signál chytám ale rychlosti jsou k pláči , ve většině případů se ani nenačte webová stránka. Kontaktoval jsem operátora, a chtěl řešit problém ten mi však řekl že když jsem v zahraničí tak nemůže řešit funkčnost / nefunkčnost internetu. Mám od operátora více tarifů, a dva z toho s neomezenými datami mám zde sebou. Každý v jiném telefonu, ale stejný problém. Operator mi ani nebyl schopen říct jakou jinou službu si mám tedy zaplatit aby mi zde fungoval mobilní internet.
Funkční připojení v zahraničí
|
Tweet |
Dle informací na stránkách operátora je potřeba při využití internetu i v zahraničí, mít zapnutou službu GPRS/EDGE/3G/LTE na SIM kartě a nastavený telefon.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se však rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.