Společnost


Silentium

Počet nahlášených stížností:22
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#53638Neoprávněné stržení platby

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 20 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.11.2021, před 3 lety

Jiří Plichta

Znění stížnosti

Na příchozí SMS z čísla 90309 následujícího znění "vyčisti 256740 zastavit sp... " jsem zareagoval a jelikož jsem chtěl vědět více rozklikl jsem tuto SMS. Okamžitě mi přišla další SMS tentokrát z čísla 9030999 s tím že "Vaše platba pro Silentium byla přijata. Své přihlašovací údaje naleznete zde:"
následuje link "https://silentium.app/thankyou-cz.php?tid=90309CZS1636411407438"
Z první SMS nebylo vůbec zřejmé, že se jedná o placenou službu a natož okamžitě placenou po jejím rozkliknutí.

Toto jednání považuji za velmi, slušně řečeno, neetické a považoval bych za správné vrácení stržené částky 99,- Kč resp anulování této transakce u operátora Vodafone.
Nebyla zde možnost dopředu znát o jakou službu přesně jde, za jakou cenu a už vůbec ne možnost odsouhlasit odchozí platbu.


Požadované řešení

Vrácení stržené částky 99,- Kč resp. anulování transakce u operátora Vodafone.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.11.2021 10:55, před 3 lety

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.1.2022 12:25, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.3.2022 17:29, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.