Počet nahlášených stížností: | 24 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den objednala sem si hračku Policejní letadlo zaplatila přišel mi balík s
hrackou Tabula cirkus tohle už mám u vás sem si koupila 2ks co stým uděláte
Policejní letadlo a řídící středisko v modrém(plane BL)
Pošlite mi spet peníze 849kc já vám spatky pošlu Cirkus-tabulu (circus-board)
|
Tweet |
Jestliže zboží neodpovídá objednávce, jedná se o vadu. V takovém případě je možné uplatnit reklamaci a žádat např. dodání nového zboží.
Dle ustanovení § 1924 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, je možné požadovat po prodávajícím účelně vynaložené náklady nutné k uplatnění práv z vadného plnění (reklamace), byla-li reklamace uznána jako oprávněná.
Podnikatel má dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu. Nejdelší možná lhůta je přitom zásadně 30 dní. Jediná výjimka je v situaci, kdy se podnikatel se spotřebitelem výslovně dohodne na delší reklamační lhůtě. Tato lhůta se dle rozhodnutí Nejvyššího soudu ČR (viz sp. zn. 33 Cdo 3228/2009) vztahuje také na povinnost prodávajícího informovat spotřebitele o vyřízení reklamace.
Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.
Spotřebitelka nám poslala následující doplnění stížnosti:
Dodané a zaplacené jiné zboží sem odeslala na určenu adresu odesilatel zasilkovna .cz98916844 UArnorky696 Praha-Satalice 19015 nikdo se mi neozývá tak teď nemám ani zboží ani peníze objednala sem si Policejne letadlo a přišlo mi Tabula cirkus objednávka číslo 2273758 děkuji za vyřízení.
Žádáme společnost o vyjádření ke stížnosti spotřebitelky.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.