Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#5365Nedoručení avízované zásilky - dobírka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.12.2014, před 10 lety

Jan Novotný

Znění stížnosti

Dne 22.12. 2014 jsem obdržel sms zprávu a zároveň i mailové vyrozumění, že tentýž den(22.12.) mi bude doručena dobírka - balík na poštu DR8770093981C. Byl jsem celý den doma, ale balík doručen nebyl - že funguje zvonek a doma jsem byl, dokládá, že jsem tentýž den od jiného doručovatele jsem obdržel doporučený dopis se sdělením, že balíková pošta jezdí samostatně. Namísto doručení balíku mí však přišla sms zpráva a následně i e-mail, že doručení se nezdařilo a mám si balík vyzvednout na poště 193 00 - v Horních Počernicích. Úplně mě dorazilo, když v 19 hodin mi přišla další sms zpráva, urgující, že jsem si dosud nevyzvedl balík uložený na poště!!!!
Ani ve schránce není žádný lístek oznamující nedoručitelnost. Navíc mi doručovatel s doporučeným dopisem předal výzvu k vyzvednutí další zásilky, která mi údajně nemohla být doručena v neděli 21.12. Ovššem byl jsem doma, nikdo se nepokusil nic doručit a oznámení poslali po jiném pošťákovi až o den později!
Jsem si jistý, že pošťáci prostě balíky nedoručují!!! Bohužel to nebylo poprvé!
Lžou a nikdo je nekontroluje!
PhDr. Jan Novotný


Požadované řešení

Žádám vyšetření celé této situace a sdělení o opatřeních, která budou učiněna, aby se podobný do nebe volající nešvar na hornopočernické poště jich neopakoval!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.12.2014 14:59, před 10 lety

Dle čísla zásilky se jednalo u službu Balík do ruky, u které pošta za splnění určitých podmínek (zejména čas podání) deklaruje dodání druhý pracovní den. Informování o uložení zásilky se považuje za splnění povinnosti dodat balík včas. V takovém případě je proto nutné namítnout, že se poštovní doručovatel nepokusil o dodání zásilky.

Není-li splněno deklarované datum dodání balíku, vzniká nárok na vrácení části ceny. Reklamaci může uplatnit adresát i odesílatel, ale je nutné doložit podací strvzenkou. Podnik v takovém případě vrací část ceny tomu, kdo ji podniku uhradil. Ten, komu má být cena nebo její část vrácena, je oprávněn požadovat, aby byla vyplacena jiné jím určené
osobě.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.