Počet nahlášených stížností: | 22 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Podávám stížnost na shora jmenovanou firmu za neoprávněné účtování platby. Bez mého vědomí byla dne 9.11.2021 z mého mobilu odeslána sms zpráva: VYCISTI 264139. Zastavit spam a reklamy na číslo 90309. Z telefonního čísla 90309099 jsem obdržela potvrzení platby pro Silentium s odkazem, kde najdu své přihlašovací údaje. Nikde jsem se nepřihlásila a službu jsem neobjednávala. Na internetu jsem zjistila, že takto postižených lidí je spousta. Na stránkách Silentia je odkaz, že pokud s jejich postupem nesouhlasím, mohu napsat na adresu contact@silentium.app a uvedená částka mi bude vrácena. Toto jsem dnešního dne učinila a přišla odpověď: Píšeme vám, abychom vás informovali, že skupina, kterou jste se pokusili kontaktovat (kontaktovat), možná neexistuje nebo možná nemáte oprávnění k odesílání zpráv do skupiny. Několik dalších podrobností o tom, proč jste nemohli zveřejňovat:
* Možná jste nesprávně napsali nebo naformátovali název skupiny.
* Vlastník skupiny mohl tuto skupinu odstranit.
* Možná se budete muset připojit ke skupině, než získáte povolení k přidávání příspěvků.
* Tato skupina nemusí být otevřena pro příspěvky.
Máte-li dotazy týkající se této nebo jiné skupiny Google, navštivte centrum nápovědy na adrese https://support.google.com/…838.
Dík,
administrátoři aplikace silentium
Domnívám se, že je naplněna skutková podstata trestného činu neoprávněného obohacování těmito nekalými obchodními praktiky.
Okamžité zrušení služby a vrácení platby
|
Tweet |
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.