Společnost


Silentium

Počet nahlášených stížností:22
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#53651Neoprávněně naúčtovaný poplatek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 19 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.11.2021, před 3 lety

Ernestina Štellová

Znění stížnosti

Podávám stížnost na shora jmenovanou firmu za neoprávněné účtování platby. Bez mého vědomí byla dne 9.11.2021 z mého mobilu odeslána sms zpráva: VYCISTI 264139. Zastavit spam a reklamy na číslo 90309. Z telefonního čísla 90309099 jsem obdržela potvrzení platby pro Silentium s odkazem, kde najdu své přihlašovací údaje. Nikde jsem se nepřihlásila a službu jsem neobjednávala. Na internetu jsem zjistila, že takto postižených lidí je spousta. Na stránkách Silentia je odkaz, že pokud s jejich postupem nesouhlasím, mohu napsat na adresu contact@silentium.app a uvedená částka mi bude vrácena. Toto jsem dnešního dne učinila a přišla odpověď: Píšeme vám, abychom vás informovali, že skupina, kterou jste se pokusili kontaktovat (kontaktovat), možná neexistuje nebo možná nemáte oprávnění k odesílání zpráv do skupiny. Několik dalších podrobností o tom, proč jste nemohli zveřejňovat:

* Možná jste nesprávně napsali nebo naformátovali název skupiny.
* Vlastník skupiny mohl tuto skupinu odstranit.
* Možná se budete muset připojit ke skupině, než získáte povolení k přidávání příspěvků.
* Tato skupina nemusí být otevřena pro příspěvky.

Máte-li dotazy týkající se této nebo jiné skupiny Google, navštivte centrum nápovědy na adrese https://support.google.com/…838.

Dík,

administrátoři aplikace silentium

Domnívám se, že je naplněna skutková podstata trestného činu neoprávněného obohacování těmito nekalými obchodními praktiky.


Požadované řešení

Okamžité zrušení služby a vrácení platby


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.11.2021 12:02, před 3 lety

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.1.2022 13:13, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.3.2022 14:47, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.