Počet nahlášených stížností: | 123 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,dnes jsem chtěla vrátit zakoupené boty,ve 14denní lhůtě,dceru tlačily,dostala je darem...p.G.B. mně vyzvala ať si nasadím respirátor..odpověděla jsem že ze zdravotních důvodu ho nenosím..řekla mi ať jí ukážu potvrzení..na což má právo pouze hygiena..na to mi paní řekla,že mě neobslouží a řekla mi ať opustím prodejnu....
Převzetí reklamace bez podmínek a diskriminace!!!..může mě upozornit,aby ochránila svojí osobu a firmu Deichmann před pokutou...ale obsloužit mě musí..děkuji
|
Tweet |
Pokud prodávající z důvodu ochrany před šířením nemoci COVID-19 odmítne obsloužit zákazníka, který porušuje opatření tím, že nemá předepsaný ochranný prostředek dýchacích cest, nelze takové jednání považovat za zakázanou diskriminaci ve smyslu § 6 zákona o ochraně spotřebitele, neboť sleduje legitimní cíl – ochranu dalších zákazníků a zaměstnanců provozovny před jejich nakažením nemocí COVID-19, přičemž vyžadování právní úpravou předepsaného ochranného prostředku dýchacích cest jako předpokladu k prodeji výrobku či poskytnutí služby je k dosažení tohoto cíle přiměřené; taková podmínka není zjevně svévolná či iracionální a nijak nenarušuje důstojnost zákazníka. Při tomto závěru vycházíme i z prohlášení České obchodní inspekce.
Společnost DEICHMANN-OBUV s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, jež je založena na principu dobrovolnosti. Přesto nám poskytla alespoň obecné vyjádření, které připojujeme níže.
"V případě zájmu poskytnutí zpětné vazby na společnost DEICHMANN-OBUV s.r.o. můžete učinit na e-mailové adrese service-cz@deichmann.com, případně prostřednictvím kontaktního formuláře na internetových stránkách www.deichmann.com. Děkujeme."
Z výše uvedeného důvodu stížnost uzavíráme. V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.