Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Voyo na zkoušku 7 dni zdarma?
Lhari!! Hned mi ztrhli z účtu 2x 159kc
Klamava reklama a chci penize zpet!
7 dni zdarma na zkoušku nebylo zdarma za 7 dni uctovali 159 kc a pote znovu
Chci vrátit zpět své peníze!!
|
Tweet |
Před uzavřením smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a o podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Při registraci na portál Voyo je spotřebitel před zadáním čísla karty upozorněn, že po skončení platnosti 7denní zkušební verze je služba za cenu 159 Kč/měsíc. Nicméně spotřebitel do popisu uvedl, že částka byla stržena ihned a dvakrát, přičemž nám z popisu nevyplývá právní důvod, ze kterého by tak mělo být učiněno. Doporučujeme proto kontaktovat společnost s dotazem na právní důvod stržení částky.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.