Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Dne 22.10.2021 jsem objednala a zaplatila ve výši 888 Kč sprchový filtr na vodu Dios ,který jsem do dnešního dne neobdržela,protože byl odeslán na jiné dodací místo a stále ještě někde putuje.Po několika hovorech s operátory mi byli pokaždé sděleny jiné informace, až po posledním telefonátu mi bylo sděleno vystavení dobropisu a zaslání čísla mého bankovního účtu,což jsem udělala a proto jsem si zboží objednala jinde,které mi už mimochodem dorazilo v tak krátké době domů.Na vrácení peněz stále marně čekám a jsem velice zklamaná z přístupu Alzy, u které jsem objednávala poprvé a také naposledy.Ráda bych kladné a rychlé vyřízení ze strany Alzy ,nechci to zatím řešit přes ČOI.
Filtr na vodu Dios sprchový filtr pokovený lesklý (AQUAA29)
Moje požadované řešení je vrátit peníze za nedodané (nebo ztracené?)zboží.
|
Tweet |
V tomto případě se jednalo o odstoupení od smlouvy. Při odstoupení od smlouvy má prodávající povinnost vrátit přijaté peněžní prostředky ve 14denní lhůtě od odstoupení spotřebitele od smlouvy. Po uplynutí této lhůty se prodávající ocitá v prodlení (jestliže nemá k zadržení částky právní důvod, což nám z popisu nevyplývá) a spotřebitel má právo požadovat zákonný úrok z prodlení.
V tomto případě se domníváme, že k uplynutí lhůty ještě nedošlo a bude tak vhodné, aby spotřebitel vyčkal.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
děkuji za předání případu a Vaše vyjádření.
S paní Polcarovou jsem se spojila a celou záležitost jsme spolu neprodleně dořešily. Bohužel došlo ke zpoždění v expedici u dodavatele i dopravce a zásilku stále neevidujeme jako vrácenou. Nicméně byl pro zákazníka vystaven dobropis, u kterého jsem se postarala o proplacení.
Přeji hezký den, Kateřina, péče o zákazníky
Děkujeme společnosti za vyjádření. Stížnost přeřazujeme na spotřebitelku, aby měla možnost výše popsané smírné vyřešení sporu potvrdit a stížnost poté případně uzavřít.
Moje stížnost je vyřešena, že strany Alzy byl vystaven dobropis a peníze vráceny na účet. Děkuji Polcarova
Dobrý den, jsme velice rádi, že se záležitost podařilo vyřešit ke spokojenosti zákazníka a pevně věřím, že do budoucna bude probíhat vše zcela v pořádku. S přáním krásného dne, Eva, péče o zákazníky.
Na základě vyjádření obou smluvních stran byla stížnost uzavřena s dosažením dohody.