Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zakoupila jsem mobil za 5.099.-Kč přes internet a hned zaplatila . Doba dodání byla dlouhá a nedostala jsem ani český návod , dala jsem prodejci negativní hodnocení. Reakce na moje hodnocení : cituji bohužel tento zákazník bude nespokojený se vším a s každým ....mobil byl těžký a tak jsem se ho vrátila.
Odeslala jsem ho dne 25.10., a 26.10., ho pošta doručila.
Po 14-dnech jsem místo peněz obdržela mail . Částka vám bude samozřejmě poukázána na účet jakmile se vrátí ze servisu s vyjádřením o vrácení zboží což je stanoveno v obchodních podmínkách. Mobil jsem měla zapnutý asi pět minut a tato prodejna je zároveň i opravna mobilů atd.,
Jak může člověk důvěřovat takovému člověku , že mobil nepoškodí ?
Žádám o okamžité vrácení zaplacené částky tj., 5.099.-Kč na můj účet , který jsem prodejci uvedla.
Samsung A 22 5G , barva Violet
Vrácení peněz a úroků na můj účet , který prodejce má.
|
Tweet |
Jelikož smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Pro celé spotřebitelské právo platí, že smlouva (a tedy i obchodní podmínky) nemůže upravit práva a povinnosti stran (podnikatele a spotřebitele) méně příznivě, než jak je upravuje zákon.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.