Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
od 11.12. mi v Poděbradech na poště leží balíček, který bych měl mít jako dárek k Vánocům. Dnes je 22.12. a balíček stále leží na poště v Poděbradech ! Nechápu, že za takovou dobu mi není Česká pošta schopna balíček doručit ! Nejvíce mi je ze všeho smutno, protože to bylo určené jako dárek k Vánocům ! Zboží jsem si ještě raději objednával za v času, protože jsem věděl, že na poštách v těchto dnech toho budou mít hodně, ale tohle je opravdu velice smutné. Děkuji České poště, že nebudu mít o Vánocích svůj dárek doma ! Aleš Boček
Požadované řešení ? Někdo by měl určitě nést zodpovědnost za nevčasné doručení zásilek !
|
Tweet |
Spotřebitel bohužel neuvádí, o jakou službu se přímo jedná. Např. u služby Balík na poštu nebo do ruky poštu deklaruje dodání druhý pracovní den. Pokud se by jednalo o tuto službu lze uplatnit reklamaci dodání. Reklamaci je nutné doložit podací stvrzenkou. Podnik v takovém případě vrací část ceny tomu, kdo ji podniku uhradil. Ten, komu má být cena nebo její část vrácena, je oprávněn požadovat, aby byla vyplacena jiné jím určené osobě.
Pokud se jedná o zásilku, které není deklarováno datum dodání, platí, že by měla být dodáno ve lhůtě přiměřené. Dozorovým orgánem v oblasti poskytování poštovních služeb je Český telekomunikační úřad, kde spotřebitel může podat podnět, pokud nejsou poštovní služby řádně poskytovány.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.