Počet nahlášených stížností: | 18 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Your payment with DaoPay was successful.
As we are only the payment provider, we do not have control over the in-game crediting process.
On occasion, the game operators may encounter delays preventing them from crediting an offer straight after the purchase. Should this issue still be unresolved, please contact them through their support network in the game and provide our payment confirmation:
> support@dundle.com
---
date_/_time 2021-10-26 16:05:15
merchant_name Korsit BV
productname Paysafecard 500 CZK
price 1440.00 CZK
paid 1440.00 CZK
transactionid bedf3c54-7b7d-4635-a88a-61831f74c374
supportid 13482
merchant_userid dadej31@gmail.com
merchant_transactionid 251936978
country CZ
status COMPLETED
application 2575
brand daopay
---
date_/_time 2021-10-26 16:49:18
merchant_name Korsit BV
productname Paysafecard 200 CZK
price 630.00 CZK
paid 630.00 CZK
transactionid 8b80e7d7-06a1-4cba-91ab-06504b1c6a6d
supportid 72625
merchant_userid dadej31@gmail.com
merchant_transactionid 251942340
country CZ
status COMPLETED
application 2575
brand daopay
---
date_/_time 2021-10-26 17:39:29
Co dělat
|
Tweet |
Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu služby, prodávající má povinnost službu poskytnout. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba poskytnutí nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat poskytnutí služby ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže službu neposkytne, upozorní spotřebitel prodávajícího, že neposkytl službu včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k jejímu poskytnutí (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající neposkytne službu ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.