Společnost


Sivák Josef

Počet nahlášených stížností:27
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#5367Nedodané zaplacené zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 14 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.12.2014, před 10 lety

Martin Kořínek

Znění stížnosti

Objednali jsme si 2.11.2014 a zaplatili 3.11.2014 na www.vyprodejcen.cz dvoje sluchatka v cene 1050Kč. Zboží do dnešního dne nedorazilo. Mobil pan Sivák nebere a na poslední email odepsal, že zboží odeslal, ale neodeslal a již nereaguje.
Děkuji za pomoc. Již jsme dali podnět na ČOI a manželka půjde podat trestní oznámení.
S pozdravem
Martin Kořínek


Produkt

sluchátka Beats by Dr. Dre Studio


Požadované řešení

Vrácené finane, nebo zaslané zboží ve 100procentním stavu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.12.2014 20:33, před 10 lety

V případě, že zboží nebylo v rámci uzavřené kupní smlouvy dodáno, má kupující právo dle § 1978 občanského zákoníku od smlouvy odstoupit z důvodu prodlení - nedodání zboží ve sjednané lhůtě, ani ve lhůtě dodatečně stanovené. Pokud tak již kupující učinil, má právo na vrácení peněz. Lhůtu pro vrácení peněz je třeba v odstoupení určit. V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli finanční prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Pokud podnikatel již nekomunikuje, doporučujeme vést komunikaci písemně.
Pokud by bylo obdobné jednání běžnou praktikou prodejce, doporučujeme podání trestního oznámení pro trestný čin podvodu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.7.2015 11:19, před 10 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však doposud neprojevil zájem na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak může být řešen pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.