Počet nahlášených stížností: | 22 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Ve společných sklepních prostorách neustále kape z potrubí ze stropu. Už jednou jsem to hlásila. Stále je to neopravené. Také v těchto prostorech se stále nachází staré desky z linky se dřezem. Brání přístupu do jednotlivých kóji. Prosím o opravu potrubí a odvezení desek.
Potrubí a staré desky
Prosím o nápravu.
|
Tweet |
V první řadě chceme spotřebitele upozornit, že služba VašeStížnosti.cz slouží k řešení sporů mezi spotřebiteli a podnikateli. Jsme zprostředkovateli této komunikace, avšak účast na ni je ryze dobrovolná, proto nemůžeme společnost jakkoliv nutit, aby na tuto stížnost reagovala a je tak vhodné informovat společnost o těchto problémech i přímo (e-mail, telefon, doporučený dopis). V každém případě ale bude o existenci stížnosti informována.
Předpokládáme, že se společnost zavázala k údržbě domu.
Jestliže není služba poskytována ve sjednané kvalitě, je možné uplatnit reklamaci. Nárokem by mohlo být řádné provedení služby (tedy oprava), případně i přiměřená sleva.
Pro úplnost uvádíme kontakty na Klientské centrum Třinec: tel. 558 987 667, email: infotn@cpibyty.cz. Všechny potřebné kontakty na tuto společnost lze najít na internetových stránkách společnosti (zde: https://cpibyty.cz/kontakty).
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.