Společnost


CPI BYTY, a.s.

Počet nahlášených stížností:22
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#53670Neopravené potrubí ve sklepě, neodvezené desky z linky a dřez

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 27 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
10.11.2021, před 3 lety

Kateřina Gryczová

Znění stížnosti

Ve společných sklepních prostorách neustále kape z potrubí ze stropu. Už jednou jsem to hlásila. Stále je to neopravené. Také v těchto prostorech se stále nachází staré desky z linky se dřezem. Brání přístupu do jednotlivých kóji. Prosím o opravu potrubí a odvezení desek.


Produkt

Potrubí a staré desky


Požadované řešení

Prosím o nápravu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.11.2021 15:34, před 3 lety

V první řadě chceme spotřebitele upozornit, že služba VašeStížnosti.cz slouží k řešení sporů mezi spotřebiteli a podnikateli. Jsme zprostředkovateli této komunikace, avšak účast na ni je ryze dobrovolná, proto nemůžeme společnost jakkoliv nutit, aby na tuto stížnost reagovala a je tak vhodné informovat společnost o těchto problémech i přímo (e-mail, telefon, doporučený dopis). V každém případě ale bude o existenci stížnosti informována.

Předpokládáme, že se společnost zavázala k údržbě domu.

Jestliže není služba poskytována ve sjednané kvalitě, je možné uplatnit reklamaci. Nárokem by mohlo být řádné provedení služby (tedy oprava), případně i přiměřená sleva.

Pro úplnost uvádíme kontakty na Klientské centrum Třinec: tel. 558 987 667, email: infotn@cpibyty.cz. Všechny potřebné kontakty na tuto společnost lze najít na internetových stránkách společnosti (zde: https://cpibyty.cz/kontakty).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.1.2022 14:17, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.7.2022 14:34, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.