Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Asi 4měs.mě obtěžuje volání z neznámého tel.čísla. V srpnu mi naO2 pomohli blokací volajícího čísla. Problém však nastal znovu a po dlouhých tel.konzultacích mi bylo řečeno ať číslo zablokuji sama. Na mém starém mobilu to však není možné a bylo jsem vyzvána(s ryze digitálním problémem!)k osobní návštěvě pobočky O2. Tu jsem navštívila 8.11.v10hod v P6 Na Vypichu. Pracovník (S.) blokaci neprovedl(?)a řekl, že musím naČEZ. Následně se manžel zeptal, proč ČEZ, když už více jak 10 let mám jen smlouvy sO2 a o žádné vazbě na ČEZ nic nevím. Na to zmíněný referent řekl, že ho to"absolutně nezajímá" a dále že se věcí nebude zabývat.Když muž požádal o jeho jméno, rychle si strhnul jmenovku apřizval ochranku a policii.Ta se dostavila,nezjistila nic závadného (manželovi se omluvila).Problém s blokací nebyl vyřešen!! a referent nám dával výrazně najevo,že jsme pro něj jen otrapové Jednání (ve třech fázích) trvalo celkem asi 1hod. Zde je popsáno jen velmi zkráceně.
Jaroslava Ryšánková
mám mobil NOKIA 6230i
Žádám blokací zmíněného dotěrného (zřejmě automatického) volání a omluvu od referenta, jehož jméno možná uvádím zkomoleně, ale dohledání jistě nebude žádný problém. (byli tam v tu dobu jen dva a druhá byla žena.)
|
Tweet |
Blokování hovorů je u novějších mobilních telefonů možné učinit přímo v nich, avšak spotřebitelka píše, že její starší model tuto možnost nenabízí, což je možné. Zablokování nežádoucího čísla operátorem je možné a na žádost zákazníka by operátor měl tento úkon učinit. Spotřebitele chceme upozornit, že se může jednat o zpoplatněnou službu, jejíž cenu ale bude možné dohledat v ceníku, případně by ji měl sdělit operátor na vyžádání.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Dobrý den paní Ryšánková, děkujeme za váš podnět.
I když nás mrzí vámi popisovaná situaci, takto zpětně s k tomu již nemůžeme objektivně vyjádřit. Došlo-li k nějakému nedorozumění nebo nevhodnému jednání ze strany našeho zaměstnance, přijměte prosím naši omluvu.
Co se týče blokace čísla, tak skutečně z naší strany nemůže dojít k jednostranné blokaci čísla, které vám volá nebo vás prozvání. Blokaci je možné provést jen přímo ve vašem telefonu a to umístěním daného čísla na block nebo black list, samozřejmě za předpokladu, že to váš telefon umožňuje. Pracovník prodejny tak nemohl žádným způsobem blokaci zajistit.
Pokud vás obtěžuje nějaké konkrétní číslo, máte to číslo k dispozici, je možné se obrátit na Policii, kde mohou zjistit uživatele daného čísla a dále s ním dané obtěžování řešit.
Bohužel nemůžeme nijak ovlivnit, pokud číslo daného uživatele bylo třeba zneužito a je tak prozvánění prováděno strojově nebo jiným způsobem.
Omlouváme se za způsobené nepříjemnosti a děkujeme za pochopení.
Hezký den
Ing. Dominika Niedobová, Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.