Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,VAŠE OBJEDNÁVKA Č. 1298***** Objednáno: 21.6.2021 Stav objednávky:Uzavřená, Zboží posílala přímo firma patron, zboží jsem chtěla zaplatit online, ale neměla jsem limit takže platbu nepustilo, změnila jsem na dobírku, ale Patron zaslal zboží dřív než mu Mall dal vědět a zboží jsem u přepravce neplatila, snažila jsem se kontaktovat nejprve řidiče co zboží dovezl, nezvedal telefon a i Mall.cz přes přihlášení na web stránkách, nikdo se neozval, poté mě kontaktovala paní přímo z Patron, volala jsem na vši podporu Mall.cz a paní oparátorka mi sdělila že to prověří, pak mi řekla že mám zaplatit přesně jak mi uvedla paní z Patron.cz, tak jsem také udělala, po nějaké době se mi ozvali opět od Vás z Mall.cz že nemohou dohledat platbu. Jak by taky ne, když peníze nešli přes Vás, ale přímo přes paní která platbu obdržela, potvrzení výpisu platby jsme zaslala přímo jak požadovali a sdělily mi že platba neproběhla. Já podruhé kočárek platit nebudu. Dohledejte si monitorované hovory a pokud chcete, mám zálohy všech emailů i kopie, jsem s Vaším jedníním velice neskopojená a pochybuji že u Vás ještě někdy nakoupím. Neustále mě obtěžujete s něčím co je zcela bez pochyby Z VAŠÍ STRANY CHYBA! Budu ráda když si to urychleně vyřešíte. Doslova mě konverzace a následné co si zase kdo vymyslí stresuje.Není reálné aby někdo měsíců zpětně řešil objednávku která je již dávno vyřešená. Děkuji Svobodová.
OBJEDNÁVKA Č. 129839987
Vyřešit o co ksakru jde!
|
Tweet |
Podle § 430 odst. 2 občanského zákoníku jednání zaměstnance zavazuje podnikatele, pokud nejde o zjevný exces. Jednání poradkyně tedy podnikatele zavazuje. Podnikatel je tedy zavázán tvrzením zaměstnance, že zaplacení dle pokynů stačí.
Proto se domníváme, že splněním pokynů uvedených na telefonní lince došlo k naplnění podmínek prodávajícího a prodávající tak nemá právo vytvářet další podmínky.
Žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. Pokud si je spotřebitel jistý tím, že závazek byl ukončen bez toho, aniž by vznikla platná pohledávka, patrně nebude možné tento právní důvod prokázat a dluh vymáhat.
Vzhledem k tomu, že již k zaplacení došlo, nemá prodávající jak tento právní důvod prokázat. Zároveň je prodávající po zaplacení povinen zboží dodat.
Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážená paní Svobodová,
mrzí mne, že došlo k daným komplikacím v rámci Vaší objednávky. Dle prověření by již mělo být vše vyřízené a objednávka je v pořádku uhrazena. Omlouváme se tedy za tyto způsobené nepříjemnosti. S pozdravem, Kristina Draštíková. MALL.CZ
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Děkuji.