Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1035
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#53680Neotevřené dveře

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

19 hodin 10 minut

Detail stížnosti

Publikováno
10.11.2021, před 3 lety

Václava Haisová

Znění stížnosti

Dobrý den,dne 19.10.2021 jsem jela jako obvykle domů ze zaměstnání, nastoupila jsem ve Staňkově a cesta měla být ukončena v Osvračíně. Bohužel vaše zaměstnankyně jejíž jméno nevím,zanedbala a neskontrolovala dveře, které se neotevřely po zmáčknutí tlačítka, tudíž vlak jel dál a já musela dle vaší zaměstnankyně vystoupit v další stanici což je Blížejov.Moje dcera na mě čekala ve školce v Osvračíně a utrpěla tím újmu,nejen že nedostala kvůli vám oběd ale musela být ve školce ve družině... vaše zaměstnankyně tvrdila že se dveře otevřely,ale já měla dvě svědkyně, které viděly že se dveře neotevřely, příště použiju záchrannou brzdu.... paní vážená zaměstnankyně mi dávala 50Kč na Taxi (opravdu směšné) chování vaší zaměstnankyně bylo příšerné, arogantní ona je odpovědná za vlakové dveře


Požadované řešení

Jelikož moje dcera utrpěla újmu na to že nedostala oběd,potrestejte svou zaměstnankyni děkuji
Příště opravdu použiju záchrannou brzdu....


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.11.2021 08:57, před 3 lety

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.