Počet nahlášených stížností: | 1035 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,dne 19.10.2021 jsem jela jako obvykle domů ze zaměstnání, nastoupila jsem ve Staňkově a cesta měla být ukončena v Osvračíně. Bohužel vaše zaměstnankyně jejíž jméno nevím,zanedbala a neskontrolovala dveře, které se neotevřely po zmáčknutí tlačítka, tudíž vlak jel dál a já musela dle vaší zaměstnankyně vystoupit v další stanici což je Blížejov.Moje dcera na mě čekala ve školce v Osvračíně a utrpěla tím újmu,nejen že nedostala kvůli vám oběd ale musela být ve školce ve družině... vaše zaměstnankyně tvrdila že se dveře otevřely,ale já měla dvě svědkyně, které viděly že se dveře neotevřely, příště použiju záchrannou brzdu.... paní vážená zaměstnankyně mi dávala 50Kč na Taxi (opravdu směšné) chování vaší zaměstnankyně bylo příšerné, arogantní ona je odpovědná za vlakové dveře
Jelikož moje dcera utrpěla újmu na to že nedostala oběd,potrestejte svou zaměstnankyni děkuji
Příště opravdu použiju záchrannou brzdu....
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.