Společnost


Mobile-Maestro

Počet nahlášených stížností:106
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#53682Mobile-maestro.mobi

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 26 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.11.2021, před 3 lety

Jindřich Gubanič

Znění stížnosti

byli mi účtovány platby 3x 99,-kč za služby které jsem si neobjednal.
A ani neměl šanci je využít, nevěděl jsem o co jde.
Myslím, že to není zákonné když Vám na telefon skočí reklama a vy i když nechcete musíte na ní reagovat aniž by jste se dostali kam potřebujete.
V tu chvíli zjistíte, že platíte a nevíte co a komu. Po zablokování plateb jsem teprve zjistil o jaké internetové stránky jde a odhlásil jsem se z odběru.
Je to nezákonné obohacování na úkor druhých.
Zneužití toho že musíte mít v dnešní době telefon s internetem jinak už skoro nic neuděláte.


Produkt

Žádnou službu ani produkt nemám ani nevyužívám.


Požadované řešení

Již nikdy nechci být v kontaktu s touto společností a byl bych rád aby se učinili kroky k tomu aby to nemusel řešit ani nikdo jiný. Aby pokud se na internetu splete a klepne někam jinam měl právo se rozhodnout zda tu službu chce či nikoliv. A ne že automaticky klepnete dal jste souhlas


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.11.2021 15:46, před 3 lety

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitelka by v takovém případě mohla žádat náhradu škody, která jí vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Vzhledem k tomu, že se jedná pravděpodobně o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Dále spotřebiteli doporučujeme, aby podal písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejkou) o odstranění osobních údajů z databáze podnikatele.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.1.2022 14:20, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.7.2022 14:33, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.