Počet nahlášených stížností: | 106 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
byli mi účtovány platby 3x 99,-kč za služby které jsem si neobjednal.
A ani neměl šanci je využít, nevěděl jsem o co jde.
Myslím, že to není zákonné když Vám na telefon skočí reklama a vy i když nechcete musíte na ní reagovat aniž by jste se dostali kam potřebujete.
V tu chvíli zjistíte, že platíte a nevíte co a komu. Po zablokování plateb jsem teprve zjistil o jaké internetové stránky jde a odhlásil jsem se z odběru.
Je to nezákonné obohacování na úkor druhých.
Zneužití toho že musíte mít v dnešní době telefon s internetem jinak už skoro nic neuděláte.
Žádnou službu ani produkt nemám ani nevyužívám.
Již nikdy nechci být v kontaktu s touto společností a byl bych rád aby se učinili kroky k tomu aby to nemusel řešit ani nikdo jiný. Aby pokud se na internetu splete a klepne někam jinam měl právo se rozhodnout zda tu službu chce či nikoliv. A ne že automaticky klepnete dal jste souhlas
|
Tweet |
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitelka by v takovém případě mohla žádat náhradu škody, která jí vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Vzhledem k tomu, že se jedná pravděpodobně o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Dále spotřebiteli doporučujeme, aby podal písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejkou) o odstranění osobních údajů z databáze podnikatele.
Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.