Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Produkt objednán 8.11.2021
ID objednávky: 211****729
Produkt:330 - VitaSolaris - roční zásoba
Po přečtení recenzí Vás touto cestou žádám o odstoupení ze sjednané smlouvy a o odstranění mých osobních údajů z vaší databáze.
Dne 10.11.2021 zaslán e-mail, o odstoupení ze sjednané smlouvy a výmazu mých osobních údajů z databáze, na NaturaMed Pharmaceuticals i na info@naturamed.cz
Děkuji za kladné vyřízení.
ID objednávky: 211****729 Produkt:330 - VitaSolaris - roční zásoba
Tímto žádám o vymazání osobních údajů z databáze zákazníků a o zrušení zasílání jakýkoli nabídek pro mou osobu a jakýkoli objednávek.
Rovněž žádám o písemné potvrzení o blokaci a výmazu osobních údajů a že neevidujete žádnou pohledávku k úhradě.
|
Tweet |
Předně spotřebitele upozorňujeme, že služba VašeStížnosti.cz slouží k řešení sporů mezi spotřebitelem a podnikatelem. Vzhledem k tomu, že jsme jen zprostředkovatelem komunikace, nelze přes tuto platformu odstoupit od smlouvy. V uvedeném případě ale spotřebitel informoval i společnost (prostřednictvím e-mailu), tudíž by odstoupení od smlouvy mělo proběhnout bez dalších komplikací.
Od kupní smlouvy uzavřené na dálku (po telefonu, internetu) je možné odstoupit bez udání důvodu do 14 dní od převzetí prvního balíčku, v souladu s § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Jelikož má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy uzavřené distančním způsobem ve lhůtě 14 dnů po převzetí zboží bez udání důvodu, má toto právo za použití logického výkladu i ještě před samotným převzetím.
Korespondenční adresa uvedená na webových stránkách společnosti: U Smaltovny 625, 370 01 České Budějovice, e-mail info@naturamed.cz.
Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.
Podnikatel není oprávněn zpracovávat osobní údaje spotřebitele bez jeho souhlasu nebo bez jiného právního důvodu. Jestliže není dán žádný ze zákonných důvodů podle čl. 6 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), a spotřebitel si nepřeje, aby podnikatel zpracovával její osobní údaje, má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 GDPR. Podnikatel je dle uvedeného ustanovení povinen bez zbytečného odkladu vymazat osobní údaje, které se daného subjektu údajů (spotřebitele) týkají. Měl by tak učinit nejpozději do jednoho měsíce od podání žádosti dle článku 12 odst. 3 GDPR.
Spotřebiteli doporučujeme, aby podal písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejkou) o odstranění osobních údajů z databáze podnikatele.
Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo ho o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážená paní Žižková,
děkujeme Vám za zaslaný podnět. Dovolte mi Vás informovat, že Vaše objednávka produktu Vitamín D3 VitaSolaris již byla vyexpedována s termínem doručení okolo 11.11.2021. V potvrzovacím emailu přijetí objednávky má zákazník možnost zrušit objednávku kliknutím na aktivní odkaz. Tuto možnost jste však nevyužila a zásilka tak byla na Vaši adresu odeslána. V případě, že nemáte o produkt zájem, můžete ho zaslat zpět na naši korespondenční adresu U Smaltovny 625, 370 01, České Budějovice. V opačném případě Vás poprosíme o úhradu 49,- Kč, pohledávka je splatná ke dni 26.11.2021. Na závěr mi dovolte Vás informovat, že Váš zákaznický účet byl zablokován a Vaše osobní údaje byly předány k výmazu.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: