Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Během měsíce prosince jsem měl cca 6 zásilek (balíčků) a cca 3 dopisy,u více než 90% jsem já nebo někdo z rodinných příslušníků nacházel doma a našli jsme v poštovní schránce oznámení a to jsme viděli doručovatele,jak vhazuje do schránky výzvu.
Pán co rozváží balíky tak se ani nesnaží balíky doručit a veze zásilky rovnou na poštu a dorazí sms nebo email,že doručovací pokus selhal a že zásilka je uložena na poště!!!!
Při dotazu na poště jsem byl odkázán na pana řidiče,ale druhá paní řekla,že jezdí brigádníci a ty to vozí rovnou na poštu.
Balík do ruky a doporučená psaní
Stačilo by,aby zaměstnanci plnily svou pracovní náplň a aby jejich zaměstnavatel jim to umožnil. Pokud toho mají moc tak ať někoho přijme. A aby skutečně dělal za co si ho zaplatím-balík do ruky znamená balík do ruky. U konkurence se mi to nikdy nestalo PPL,DHL,UPC,Toptrans a další.
|
Tweet |
Pokud pošta nedodá Balík do ruky, lze telefonicky požádat o opakované doručení jiný vhodný den, a to zcela zdarma. Informování o uložení zásilky se považuje za splnění povinnosti dodat balík včas. V takovém případě je proto nutné namítnout, že se poštovní doručovatel nepokusil o dodání zásilky. Pošta má povinnost zajistit základní poštovní služby řádně a ve stanovené kvalitě. Neděje-li se tak, podejte stížnost přímo České poště a současně i podnět Českému telekomunikačnímu úřadu k provedení kontroly.
Není-li splněno deklarované datum dodání balíku, vzniká nárok na vrácení části ceny. Reklamaci dodání může uplatnit odesílatel, ale je nutné doložit podací stvrzenkou. Podnik v takovém případě vrací část ceny tomu, kdo ji podniku uhradil. Ten, komu má být cena nebo její část vrácena, je oprávněn požadovat, aby byla vyplacena jiné jím určené
osobě.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.