Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#53691Neoprávněné opakované účtování částky 99 Kč

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 11 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.11.2021, před 3 lety

Petr Klasa

Znění stížnosti

Reklamace - obdržel jsem od 02 vyúčtování za služby a za poslední dva měsíce se mi objevila položka "služby třetích stran" ve výši 99 Kč, které se opakují. Celkem za poslední dva měsíce 396 a 495 Kč.
Tato částka byla účtována na tel. čísle mého 14ti letého syna a já jsem rozhodně žádnou platbu neodsouhlasil a syn si není žádné objednávky vědomý.
Žádám Vás tímto o zjednání nápravy a vrácení částky 396 a 495 Kč. Způsob vrácení částky prosím navrhněte.
Věřím, že situaci vyřešíte a nebudu mít ve vyúčtování další nesrovnalosti.

Děkuji

Petr Klasa


Produkt

Služby třetích stran


Požadované řešení

Finanční kompenzace ve výši účtovaných "služeb". V případě navrácení částky mě prosím kontaktujte na e-mail- viz reference


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.11.2021 11:59, před 3 lety

Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněna uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.1.2022 13:44, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.3.2022 15:08, před 3 lety

Dobrý den,

uvedené využití plateb třetích stran (platba přes internet) je standardní formou online předplatného, které lze využít přes nabídku v odkaze, reklamní banner aj. Uživatel čísla při využití této služby nákup potvrzuje zvoleným ověřovacím způsobem (PIN, biometrické ověření atd.).
O2 je v tomto případě pouze zprostředkovatelem platby mezi koncovým zákazníkem a poskytovatelem zakoupené služby. Pro reklamaci stržené platby je tak nutné se obrátit na poskytovatele zakoupených služeb. Veškeré informace potřebné k reklamaci lze nalézt zde https://1url.cz/bKsbO
Blokaci platby přes internet je možné provést MojeO2, kdy se prokliknete číslem a zde, v sekci doplňkové služby, naleznete položku Platby přes internet a zde nastavíte restrikci - zakázáno vše. Případně lze službu ovládat i přes web https://moje.o2platba.cz/login/?backKey=2y2t2, kde uvidíte historii plateb, limity a možnost blokace jednotlivých poskytovatelů.

S pozdravem,

Jakub Kreuziger
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.4.2022 14:10, před 3 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.6.2022 16:10, před 3 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.