Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
Pořídil jsem si měsíční předplatné kvůli dvěma fotbalovým zápasům, které se konaly 4.11.
Ani jeden zápas a to ani živě ani ze záznamu není možné sledovat. Jako technicky nadprůměrný uživatel webu jsem nebyl schopen zápasy rozchodit.
Sekání co minutu, výpadky ze streamu co dvě minuty. Různá zařízení, různé browsery, clear cache, odhlásti přihlásit.
Podpora kuki tv odpověděla druhý den s omluvou a nabídkou další pomoci. Zmínil jsem refundaci a od té doby na další emaily už neodpovídají.
Mám důkaz na videu o tom, že ostatní streamovací služby běží na stejném zařízení(O2TV, Netflix..). Ten jsem také předložil, ale žádná reakce
Předem děkuji za pomoc,
Petr
Kuki TV - tarif Velký na měsíc - 400,-Kč
Prodávají více potenciální kapacity než jsou schopni dodat a pak takhle hanebně zachází se zákazníky. Neakceptovatelné. Požadují měsíční předplatné zpět.
|
Tweet |
Jestliže služba není poskytnuta ve sjednané kvalitě, je možné uplatnit reklamaci. V uvedeném případě by připadala v úvahu přiměřená sleva. Vzhledem k tomu, že podnikatel již chybu uznal, domníváme se, že s uznáním reklamace nebude problém.
Obecně je prodejce povinen vyřídit reklamaci ve 30denní lhůtě. Jestliže vyřízena nebude, jedná se o podstatné porušení smlouvy a spotřebitel by měl podle § 2002 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy. Následně, nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky v přiměřené době po odstoupení, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobnívýzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.