Společnost


NBS Trading Inc.

Počet nahlášených stížností:117
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#53704Zboží neodpovídá tomu, co jsem si objednala

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 18 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.11.2021, před 3 lety

Alena Militká

Znění stížnosti

Dobrý den,
zboží, které mně bylo doručeno vůbec neodpovídá tomu, co jsem si objednala. Proto vracím zpět na Vaší adresu : NBS Trading Inc, Karanská 344/22, Praha 10.
Tímto žádám o vrácení peněz.
Děkuji za vstřícnost
Alena Militká


Produkt

Nikde není uvedena značka


Požadované řešení

Hned jsem oba balíčky vrátila a prosím tímto o vrácení peněz.
1. balíček : zásilka : 84L0001****
reference : 5286/2021/CZ/4
colli : 001 z 001 740,- Kč vč. dopravy
2. balíček : zásilka : 84L000****
reference : 5285/2021/CZ/4
colli : 001 z 001 740,- Kč vč. dopravy


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.11.2021 14:22, před 3 lety

V první řadě bychom spotřebitele chtěli upozornit, že služba VašeStížnosti.cz slouží k řešení sporů mezi spotřebitelem a podnikatelem. Jsme jen zprostředkovatelem této komunikace, která je dobrovolná a podnikatel na ni tak nemusí reagovat, přestože na ni bude upozorněn.

Z výše uvedeného důvodu musíme konstatovat, že odstoupení od smlouvy skrz naši platformu není vhodné, neboť by prodejce měl být kontaktován s touto žádostí přímo. Doporučujeme proto využít nějaký z kontaktů přímo na něj (e-mail, telefon, doporučený dopis na adresu), aby odstoupení od smlouvy proběhlo řádně a včas.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.1.2022 14:15, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.3.2022 23:16, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.