Počet nahlášených stížností: | 117 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
zboží, které mně bylo doručeno vůbec neodpovídá tomu, co jsem si objednala. Proto vracím zpět na Vaší adresu : NBS Trading Inc, Karanská 344/22, Praha 10.
Tímto žádám o vrácení peněz.
Děkuji za vstřícnost
Alena Militká
Nikde není uvedena značka
Hned jsem oba balíčky vrátila a prosím tímto o vrácení peněz.
1. balíček : zásilka : 84L0001****
reference : 5286/2021/CZ/4
colli : 001 z 001 740,- Kč vč. dopravy
2. balíček : zásilka : 84L000****
reference : 5285/2021/CZ/4
colli : 001 z 001 740,- Kč vč. dopravy
|
Tweet |
V první řadě bychom spotřebitele chtěli upozornit, že služba VašeStížnosti.cz slouží k řešení sporů mezi spotřebitelem a podnikatelem. Jsme jen zprostředkovatelem této komunikace, která je dobrovolná a podnikatel na ni tak nemusí reagovat, přestože na ni bude upozorněn.
Z výše uvedeného důvodu musíme konstatovat, že odstoupení od smlouvy skrz naši platformu není vhodné, neboť by prodejce měl být kontaktován s touto žádostí přímo. Doporučujeme proto využít nějaký z kontaktů přímo na něj (e-mail, telefon, doporučený dopis na adresu), aby odstoupení od smlouvy proběhlo řádně a včas.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.