Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den,
dnes jsem navštívil prodejnu LIDL v Nové Pace za účelem koupi 10 ks RAMA. Nikde v letáku ( tištěném ani on-Line ) není uvedeno omezené množství produktu na osobu.
Toto jsem zjistil až u pokladny, jako celá řada dalších lidí. Prodavačka nám řekla, že u vystaveného produktu je cedulka upozorňující na max. počet 6 ks / osoba.
PROČ TOTO NENÍ UVEDENO TAKÉ V LETÁCÍCH !!!!!!!!
Není to trochu málo? Jsme velká rodina, Vánoce se blíží, tak asi budeme muset upéct méně cukroví.
Je to trapné !!!!!!!
Když jsem si chtěl stěžovat, prodavačka mi řekla ať si zavolám na info-linku, avšak číslo že neví, že je uvedeno na internetu, nebo v každém letáku.
Připadal jsem si jako blbec. Dnes jsem byl v LIDLu naposledy.
A svoje letáky si můžou.... stejně neříkají pravdu.
Omezené množství na osobu, které není uvedeno v letáku ani na internetu
Nebudu chodit nakupovat do LIDLu.
|
Tweet |
Vzhledem k tomu, že se jedná o zlevněné zboží, má společnost právo omezit počet kusů na osobu. Maloobchodní řetězce slouží spotřebitelům a z toho důvodu je zpravidla omezeno množství u všech výrobků, přičemž u slev je toto omezení často přísnější. Na takové omezení má prodávající právo. Je pravdou, že by bylo vhodné, aby společnost o množstevních omezeních informovala i v letáku, nicméně se nedomníváme, že by se jednalo o klamání zákazníka, jestliže o omezení byla informace u vystaveného produktu.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Dobrý den, pane Dlouhý, omlouváme se, že na naší prodejně nebylo k dispozici zboží, o které jste měl zájem. U potenciálně rizikových artiklů se snažíme množství na jeden nákupní košík omezit a částečně tak zabránit vykupování akčního zboží obchodníky. V letáku nicméně uvádíme informaci, že odběr je možný jen v obvyklém množství. S pozdravem Lidl Česká republika v.o.s.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Tak si to příště koupím u vietnamce. V Nové Pace v Lidlu mě už nikdy nikdo neuvidí. Může za to také chování vedoucí směny paní Martiny, u které jsem se dožadoval vysvětlení.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.