Počet nahlášených stížností: | 214 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zakoupené zboží z faktury 12110530 - elektrická ruční pilka Brenchie není funkční. Chci výrobek reklamovat a nevím jak postupovat. Stránky jsou zablokované, nezobrazují se ani pokyny pro vrácení zboží.
Výměna nefunkčního zboží za funkční, popřípadě vrácení peněz.
|
Tweet |
Prodávající je povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží nebo poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě podnikání. Nesplnění této povinnosti je správním deliktem, za který může Česká obchodní inspekce obchodníka sankcionovat.
Zboží by tedy mělo být při reklamaci či odstoupení od smlouvy odesláno na pobočku prodávajícího nebo do sídla prodávajícího (Letní 76, 756 63 Krhová).
Pokud prodávající nepřijme reklamaci, může mu být uložena Českou obchodní inspekcí pokuta za správní delikt a to až do výše 3 000 000,- Kč. Je-li spotřebitel přesvědčený, že prodávající porušil své zákonné povinnosti, může podat podnět České obchodní inspekci.
Dobrý den,
jak už píše dTest, pilku nám můžete vrátit na adresu a do 14 dnů vám budou vráceny peníze.
Děkujeme
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
vadné zboží jsem hned odeslala na uvedenou adresu a dodnes jsem neobdržela ani vyjádření, ani peníze na účet, který jsem do balíčku přiložila.
Pokud nedošlo ke smírnému vyřešení sporu prostřednictvím této služby, může se spotřebitelka obrátit na ADR při České obchodní inspekce (adresa www.adr.coi.cz).
Stížnost s ohledem na výše uvedené skutečnosti uzavíráme.