Společnost


Bombex Company s.r.o.

Počet nahlášených stížností:214
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

41%
59%
Toto skore je založeno na 24 stížnostech.

#53706Nemožnost reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.11.2021, před 3 lety

Jaroslava Výborná

Znění stížnosti

Zakoupené zboží z faktury 12110530 - elektrická ruční pilka Brenchie není funkční. Chci výrobek reklamovat a nevím jak postupovat. Stránky jsou zablokované, nezobrazují se ani pokyny pro vrácení zboží.


Požadované řešení

Výměna nefunkčního zboží za funkční, popřípadě vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.11.2021 14:55, před 3 lety

Prodávající je povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží nebo poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě podnikání. Nesplnění této povinnosti je správním deliktem, za který může Česká obchodní inspekce obchodníka sankcionovat.

Zboží by tedy mělo být při reklamaci či odstoupení od smlouvy odesláno na pobočku prodávajícího nebo do sídla prodávajícího (Letní 76, 756 63 Krhová).

Pokud prodávající nepřijme reklamaci, může mu být uložena Českou obchodní inspekcí pokuta za správní delikt a to až do výše 3 000 000,- Kč. Je-li spotřebitel přesvědčený, že prodávající porušil své zákonné povinnosti, může podat podnět České obchodní inspekci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.11.2021 19:54, před 3 lety

Dobrý den,
jak už píše dTest, pilku nám můžete vrátit na adresu a do 14 dnů vám budou vráceny peníze.
Děkujeme

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.12.2021 14:24, před 3 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
28.12.2021 16:56, před 3 lety


Jaroslava Výborná

vadné zboží jsem hned odeslala na uvedenou adresu a dodnes jsem neobdržela ani vyjádření, ani peníze na účet, který jsem do balíčku přiložila.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.1.2022 11:11, před 3 lety

Pokud nedošlo ke smírnému vyřešení sporu prostřednictvím této služby, může se spotřebitelka obrátit na ADR při České obchodní inspekce (adresa www.adr.coi.cz).

Stížnost s ohledem na výše uvedené skutečnosti uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.