Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
1. Pred nástupom na kurz Grafický design v březnu 2021 sme na informatívnom stretnutí dostali informáciu, že za dobu trvania kurzu v online forme dostaneme náhradu za poplatky za grafické programy nutné k absolvovaniu kurzu, ktoré nám za to obdobie akadémia nepostkytovala. Nechali nám dopredu uhradiť tieto poplatky, pretože sa nevedelo koľko času trávime online výukou, kvůli covid situácie. Po zmene podmienok sme mali prejsť na výuku v školiacom stredisku. Na prezenčné štúdium sa nakoniec prešlo až v čase, kedy sme už nevyužívali žiadny z platených programov. Táto ponuka nie je uvedená v zmluve o účasti na kurzu, avšak bola na nahrávke - ktorú spoločnosť zmazala z našich spoločných komunikačných kanálov. V každom prípade všetkých cca. 8 účastníkov sa tejto schůzky zúčastnilo.
Kurz skončil 6.8.2021, odvtedy som 3x volala do spoločnosti a opakovane mi potvrdili, že nám poplatky vrátia, čo sa dodnes nestalo.
2. Ohľadom kurzu je na ich stránkach uvedený obsah, ktorý nám mal byť poskytnutý. Viacero bodov z danej osnovy nebolo dodržaných - okrem iného a hlavne sme nemali žiadnu hodinu fotografie, čo malo byť súčasťou výuky niekoľkých hodín. Písala som reklamáciu na nedodanie služby a nedodržanie podmienok, načo som nedostala žiadnu odpoveď.
Počítačová grafika a design, 6 měsíční kurz
1. Vystaviť fakturu a uhradiť náhradu za neposkytunuté programi za dobu výuky online.
2. Posúdenie reklamácie a navrhnutie riešenia pre náhradu neposkytnutých služieb, respektívne nedodržanie kvality poskytnutej služby na základe podmienok uvedených na stránkach a pri prezentácii obsahu kurzu pred nástupom.
|
Tweet |
Jestliže služba nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě (resp. neodpovídala objednávce), je možné ji reklamovat. V uvedeném případě se domníváme, že vhodným nárokem k uplatnění bude přiměřená sleva.
Z popisu spotřebitele vyplývá, že společnost nárok na slevu uznala a reklamaci tak vyřídila řádně a včas. Vzhledem k tomu, že ale společnost neplní podle dohody je možné ji vyzvat i předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.