Počet nahlášených stížností: | 112 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Dobrý den, rád bych Vás informoval o neustálém zpoždění již zmíněné linky v ranních hodinách. Tímto spojem jezdím skoro každý pracovní den přibližně 8 let. Za poslední 2 roky se nesmírně zhoršla zpoždění - prakticky se nestane, že by neměl zpoždění menší než 10 minut. Často se také stává, že spoj vynechá úplně a přijede až ten následující.
Zlepšení
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.